Det var tungt ja. Vi er veldig closeSå leit, Syn [emoji171] Håper det går bra denne gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var tungt ja. Vi er veldig closeSå leit, Syn [emoji171] Håper det går bra denne gangen.
De følger mennesker en dag eller flere i livet. Og de episodene jeg har sett så har det vært veldig syke mennesker, som skal innfinne seg med å dø blant annet. Og så følger de sykehusansatte som hjelper de og.Hva er det for et program?
Det kan jeg absolutt forståDet var tungt ja. Vi er veldig close [emoji173]️
Å hjelpes, så forferdeligDødfødsel uke 23:/
Ååh, sårt program. Hvor går det?De følger mennesker en dag eller flere i livet. Og de episodene jeg har sett så har det vært veldig syke mennesker, som skal innfinne seg med å dø blant annet. Og så følger de sykehusansatte som hjelper de og.
Er min søster som er gravid. Ikke jeg. De som mistet :/Det kan jeg absolutt forståLangt er du på vei? [emoji173]
Tusen takk [emoji8][emoji8]Såå fin! Du er flink [emoji171]
Det gikk på tv3. Jeg hadde det på opptak. Mulig det går ennå og, for er ikke så gamle episoder tror jeg.Ååh, sårt program. Hvor går det?
Haha neiiida. Bare ivrig [emoji7]Oi du er blitt en strikkemaskin
Ja det var virkelig tøft. Morkakesvikt . Vannet gikk...:/ var en gutt. Jeg så han nydeligÅ hjelpes, så forferdelig
Håper virkelig det går bra denne gang
Tusen takk [emoji8]Så utrolig fin den bre.
Flink du er
Joooo flinkHaha neiiida. Bare ivrig [emoji7]
Det gjorde detGikk det bra?
Hm. Må sjekke ut [emoji173]Det gikk på tv3. Jeg hadde det på opptak. Mulig det går ennå og, for er ikke så gamle episoder tror jeg.
Gikk å la meg så det får bli i morgen jaDa synes jeg du skal ignorere det og slappe av![]()
Det må du gjøre. Veldig fint program [emoji173]Hm. Må sjekke ut [emoji173]
Glad for å høre detGikk å la meg så det får bli i morgen ja
Da får du sove godtRegner med senga kaller når xfiles episoden er over her i hus nå.![]()
Er nok lurtKan ikke det. Skal ringe sykehuset igjen imorgen og spørre etter han legen jeg var hos, Så jeg ikke får enda en ny å snakke med. Han så nemlig litt annerledes på saken. Høre hva han tenker.