Tror jente denne gangen . Men håper det går bra denne gangen .Så gøy.
Gjetter du gutt eller jente?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jente denne gangen . Men håper det går bra denne gangen .Så gøy.
Gjetter du gutt eller jente?
Kan ikke det. Skal ringe sykehuset igjen imorgen og spørre etter han legen jeg var hos, Så jeg ikke får enda en ny å snakke med. Han så nemlig litt annerledes på saken. Høre hva han tenker.Ikke gi opp om du er dårlig
De må da høre på deg
Denne sausen tror jeg du ville likt. Tempelridder greierDa kan jeg styre meg, ikke så glad i tomat.
Arn - den svenske serien fra rundt vikingtiden?
Var også mest med frøkna.
Er så utrolig mange fine søte små kjoler
Hatt dn fin dag?God kveld
Uff daTror jente denne gangen . Men håper det går bra denne gangen .
Hva trente du?Japp
Nå må jeg hoppe i dusjen, men altså, trøtt![]()
Hurra! Det gjør skapet vårt på badet om vi ikke er forsiktig.. er en løs hylle som skyver de andre ut og gjør at skuffene blir ubrukeligeFikk et lite sammenbrudd i selv går, fordi alle hyllene i klesskapet klappet sammen. Hurra.
Trener etter video på stua, med gardinene trukket for
Det blir etter fødsel tenker jeg. Det er mye vondere for ryggen min å gå 30 min tur enn en å trene aerobic. Litt synd, hadde håpet å kunne gå lange turer langt ut i svangerskapet. Men hallo, jeg skal ikke klage! 38+5 og trener 3-5 ganger i uken. Jeg har det så mye bedre enn i forrige svangerskap
Og tenk på alt du får av å gå en tur da! Synes du er heldig jeg![]()
Ja egentlig [emoji23] VimsehueMen det forklarer jo hele saken![]()
Dødfødsel uke 23Uff da
Når gikk det galt sist?
Hva er det for et program?Uff. Ser på opptak av "en dag i livet". Tårene triller jo både titt og ofte [emoji173]
Pollen fikk han utslag påGreit å få det bekreftet[emoji4] hva er han allergisk mot?
Veldig hihiDet blir nok deilig[emoji1]
Han sier som regel "kjøp" min også, men tar det opp med gjevne mellomrom at kanskje ikke kjøpe så mye til a. Hun har jo egentlig nok.
Så leit, Syn [emoji171] Håper det går bra denne gangen.Dødfødsel uke 23:/
Jepp, akkurat den.Denne sausen tror jeg du ville likt. Tempelridder greier
Ja er detTo om det da [emoji173]
Gaaah. Blir gal [emoji23]Hurra! Det gjør skapet vårt på badet om vi ikke er forsiktig.. er en løs hylle som skyver de andre ut og gjør at skuffene blir ubrukelige