☆ Skravletråd Mai ☆

Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken :hilarious:
To om det da [emoji173]

Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp :P

Så koselig [emoji2] Ble det trening?

Godt det da ihvertfall, godt med barn sånn sett, skal ofte ikke så mye til [emoji4]

Ja, godt det, men hun huske likevel ved oppsummering av dagen at det var gøy, bortsett fra at xx bare ville leke med lillesøster. Vi får kose oss i morgen, sa jeg. Det skal hun. Det blir kjekt med førskoledag, matpakke og det hele

Nå står baconkyllingen i ovnen [emoji16] gleder meg til mat! Alt annet står klart på benken i kasseroller klar for at kyllingen tas ut av ovnen og de være skal skrus på og kokes opp!
Jeg har sortert og ryddet i klesskapet i dag etter at jeg fikk et raserianfall og tømte alt ut over senga [emoji23]
Fikk et lite sammenbrudd i selv går, fordi alle hyllene i klesskapet klappet sammen. Hurra.

Nytter det ikke å snakke til henne da?[emoji849]

Alle forslag og forsøk på å få henne til å leke med mellomste som hun faktisk altså har maset på å få bli med hjem i et par mnd, gled liksom bare gjennom. Som om hun ikke riktig hørte meg.

Back
Topp