Da synes jeg du skal ignorere det og slappe avBurde rydde kjøkken en orker ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da synes jeg du skal ignorere det og slappe avBurde rydde kjøkken en orker ikke
Ikke nå lengre [emoji23]Nå ble det stille her![]()
Å, det er ikke så mye fart her i dagSkulle ikke mye til for å ramle av lasset i dag ser jeg
Hope not. Men skeptisk altså. Altså. Hun er ikke noe farlig, men kan være plagsom..Får håpe det ikke blir så ille da
Fordi nå kom duIkke nå lengre [emoji23]
Så deiligEn jobbdag til så 3 dager fri![]()
Gått greit med legging?Men da sover lillemor, jeg får stå opp og se til at mannen får de andre to i seng
Haha [emoji85] Tenkte mer på at det så ut til å være bra skravling siste halvtimen [emoji14] Men taus, det kan jeg ikke skryte på meg..Fordi nå kom du![]()
To om det da [emoji173]Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken![]()
Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp![]()
Gått greit med legging?
Ja uff. De sekkene og posene blir jeg aldri kvitt føler jeg.
Høres slitsomt ut [emoji85]Og her var hun igjen. Sa til mi ar hun gikk på do... Og kom opp til meg og lillemor
Godt det da ihvertfall, godt med barn sånn sett, skal ofte ikke så mye til [emoji4]
Her er innlegg i boks[emoji12]
Fikk et lite sammenbrudd i selv går, fordi alle hyllene i klesskapet klappet sammen. Hurra.Nå står baconkyllingen i ovnen [emoji16] gleder meg til mat! Alt annet står klart på benken i kasseroller klar for at kyllingen tas ut av ovnen og de være skal skrus på og kokes opp!
Jeg har sortert og ryddet i klesskapet i dag etter at jeg fikk et raserianfall og tømte alt ut over senga [emoji23]
Bare jeg som er treg daÅ, det er ikke så mye fart her i dag![]()
Nytter det ikke å snakke til henne da?[emoji849]
Så bra, det hjalp vel på[emoji4]