De er seks. FøeskolejenterDet kan jeg skjønne. Gammel er mellomste igjen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er seks. FøeskolejenterDet kan jeg skjønne. Gammel er mellomste igjen ?
Aha .De er seks. Føeskolejenter
Godt hun har hatt det gøy til trossMen i det hun skulle hentes ville hun brått ikke hjem. Da skulle de tegne med kritt ute begge to....
Og lillemor som faktisk kom ut med krittet da. Siden mellomste jo gikk ut et minutt etter gjesten fordi hun måtte ta på jakke og da var gjesten allerede kommet inn andre veien så hun fant henne ikke... Så da måtte jeg gå ut da for at de i det hele tatt skulle være sammen... Jadda.
Men det kvarteret etter at mora kom.... Ja det er nok til at mellomste synes hun har hatt det gøy...
Ja, godt det, bortsett fra at det da kanskje ikke er så lenge til neste gang som jeg kunne tenkt meg... Men først kan besøket gå andre veien en gang. [emoji3]Aha .
Godt hun har hatt det gøy til tross![]()
Veldig skuffende.
Det er desverre andre gangen på rad at besøk har valgt søstra, men sist var det kusina så henne kunne jeg snakke mer med. Denne her bare glir unna...
Men nå er de faktisk nede og kler seg ut mens lillemor er her så bittelitt lek mellom vert og gjest blir det da. Og 25 minutter igjen. Jeg tenker å prøve å kaaanskje klare å få dem ut dersom de kommer opp igjen, prøve i alle fall.
Vel. Jeg sa de kunne gå utSå kjedelig for henne da. Håper dem lekte siste tiden da[emoji4]
Har hvert uheldig de siste årene så hun var borte i en mnd, snille sjeler tok henne inn og redde henne (full av fått og aldri sett henne så tynn) [emoji173]️Hehe, er ikke sååå stress synes jeg. Litt kjipt å oppdage en halv mus under dyna når du skal legge deg, men.. Overlever det [emoji28]
Huff, synd når det blir sånn da"gjemmer" meg på badet med lillemor under påskudd av å bytte bleie. Som hun slett ikke trenger. Jentene burde nok hatt tilsyn, de skal spille hatt over hatt hører jeg. Men straks vi går opp smetter besøket ned fra stolen og leker med lillemor. Ute er de max 2-3 minutter før de kommer inn for hun vil heller leke med lillesøster.
Og mellomste er lei seg. Kjedelig å bli henvist til "les en bok mens du venter da", lese kan de jo ikke så hun sitter på en stol og venter på at venninna skal bli ferdig å leke med lillesøstra liksom.
55 minutter til hun hentes. Storebror og mannen er desverre på fotball denne timen så jeg er alene med dem.
Og kjenner det blir lenge til neste gang. Det tror jeg mellomste er enig i
God morgen
Ble hjemmedag på meg, jeg trenger å sove
Trengte det
Ble litt mer dramatisk kvekd/natt enn jeg hadde sett for meg i går for mannen ble hentet i ambulanse
Var skummelt men går heldigvis fint nå ser det ut som
God morgen alle sammenfridag i dag. Skal endelig få rydda litt hjemme
det trengs
![]()
Håper det hjalp på humøret da [emoji4]Har lovet mellomste en mye mer gøy dag i morgen (fri fra bhg pga førskoledag på skolen) om hun bare holder ut til hun hentes. Jeg innvilget glatt tv til kveldsmat som kompensasjon i kveld og shopping eller neglelakk eller noe sånn i morgen.
God dag[emoji4] Har dere en fin dag? Her ble det plutselig hjemme dag da snuppa er syk. Igjen[emoji17]
Godt med en bekreftelse så han går ordentlige oppfølging og medisin [emoji4]I dag kom endelig den bekreftelse på at OJ har astma og allergi
Men i det hun skulle hentes ville hun brått ikke hjem. Da skulle de tegne med kritt ute begge to....
Og lillemor som faktisk kom ut med krittet da. Siden mellomste jo gikk ut et minutt etter gjesten fordi hun måtte ta på jakke og da var gjesten allerede kommet inn andre veien så hun fant henne ikke... Så da måtte jeg gå ut da for at de i det hele tatt skulle være sammen... Jadda.
Men det kvarteret etter at mora kom.... Ja det er nok til at mellomste synes hun har hatt det gøy...
God bedring til snuppa[emoji4]
Uffda.. Her er det veldig lite naboer etc..Har hvert uheldig de siste årene så hun var borte i en mnd, snille sjeler tok henne inn og redde henne (full av fått og aldri sett henne så tynn) [emoji173]️
Også flyttet vi og der matet en nabo villkatter så mine ble angrepet hele tiden og han som gikk bort viste tegn til å være forgifte så glad vi må slipper sånne bekymringer [emoji4]
Ja, det synes jegHuff, synd når det blir sånn da
Humøret steg da venninna ikke ville hjem så de holdt på litt med kritt ute etter at mora hennes kom ;-)Håper det hjalp på humøret da [emoji4]
Det var sikkert godt[emoji4]