☆ Skravletråd Mai ☆

Men i det hun skulle hentes ville hun brått ikke hjem. Da skulle de tegne med kritt ute begge to....

Og lillemor som faktisk kom ut med krittet da. Siden mellomste jo gikk ut et minutt etter gjesten fordi hun måtte ta på jakke og da var gjesten allerede kommet inn andre veien så hun fant henne ikke... Så da måtte jeg gå ut da for at de i det hele tatt skulle være sammen... Jadda.

Men det kvarteret etter at mora kom.... Ja det er nok til at mellomste synes hun har hatt det gøy...

De er seks. Føeskolejenter
Aha .
Men i det hun skulle hentes ville hun brått ikke hjem. Da skulle de tegne med kritt ute begge to....

Og lillemor som faktisk kom ut med krittet da. Siden mellomste jo gikk ut et minutt etter gjesten fordi hun måtte ta på jakke og da var gjesten allerede kommet inn andre veien så hun fant henne ikke... Så da måtte jeg gå ut da for at de i det hele tatt skulle være sammen... Jadda.

Men det kvarteret etter at mora kom.... Ja det er nok til at mellomste synes hun har hatt det gøy...
Godt hun har hatt det gøy til tross :)

Aha .

Godt hun har hatt det gøy til tross :)
Ja, godt det, bortsett fra at det da kanskje ikke er så lenge til neste gang som jeg kunne tenkt meg... Men først kan besøket gå andre veien en gang. [emoji3]

Veldig skuffende.

Det er desverre andre gangen på rad at besøk har valgt søstra, men sist var det kusina så henne kunne jeg snakke mer med. Denne her bare glir unna...

Men nå er de faktisk nede og kler seg ut mens lillemor er her så bittelitt lek mellom vert og gjest blir det da. Og 25 minutter igjen. Jeg tenker å prøve å kaaanskje klare å få dem ut dersom de kommer opp igjen, prøve i alle fall.

Så kjedelig for henne da. Håper dem lekte siste tiden da[emoji4]

Så kjedelig for henne da. Håper dem lekte siste tiden da[emoji4]
Vel. Jeg sa de kunne gå ut
Blir lillemor med?
Jada, jeg kan komme med henne når jeg har vært på do, gå og sprett høyt på trampolina så lenge dere.

Gjesten ut. Min må ta på jakke. Ut, men finner ikke gjesten. Som samtidig kommer inn døren på andre siden av huset. Jeg venter inne jeg....

Jeg kler fort på lillemor og sender gjesten ut og kommer med krittet som lillemor vil ha med

Og i det mora kommer, da vil hun ikke hjem. Da skal hun tegne kritt nemlig... Så de lekte sammen da.. Eller tegnet ved siden av hverandre.

Hehe, er ikke sååå stress synes jeg. Litt kjipt å oppdage en halv mus under dyna når du skal legge deg, men.. Overlever det [emoji28]
Har hvert uheldig de siste årene så hun var borte i en mnd, snille sjeler tok henne inn og redde henne (full av fått og aldri sett henne så tynn) [emoji173]️
Også flyttet vi og der matet en nabo villkatter så mine ble angrepet hele tiden og han som gikk bort viste tegn til å være forgifte så glad vi må slipper sånne bekymringer [emoji4]

"gjemmer" meg på badet med lillemor under påskudd av å bytte bleie. Som hun slett ikke trenger. Jentene burde nok hatt tilsyn, de skal spille hatt over hatt hører jeg. Men straks vi går opp smetter besøket ned fra stolen og leker med lillemor. Ute er de max 2-3 minutter før de kommer inn for hun vil heller leke med lillesøster.

Og mellomste er lei seg. Kjedelig å bli henvist til "les en bok mens du venter da", lese kan de jo ikke så hun sitter på en stol og venter på at venninna skal bli ferdig å leke med lillesøstra liksom.

55 minutter til hun hentes. Storebror og mannen er desverre på fotball denne timen så jeg er alene med dem.

Og kjenner det blir lenge til neste gang. Det tror jeg mellomste er enig i
Huff, synd når det blir sånn da

Har lovet mellomste en mye mer gøy dag i morgen (fri fra bhg pga førskoledag på skolen) om hun bare holder ut til hun hentes. Jeg innvilget glatt tv til kveldsmat som kompensasjon i kveld og shopping eller neglelakk eller noe sånn i morgen.
Håper det hjalp på humøret da [emoji4]

Så godt da[emoji4] skal ikke så mye til for å snu ting for dem. Selv om det er vondt å se på at ungen din ikke har det helt bra i timer før.

Har hvert uheldig de siste årene så hun var borte i en mnd, snille sjeler tok henne inn og redde henne (full av fått og aldri sett henne så tynn) [emoji173]️
Også flyttet vi og der matet en nabo villkatter så mine ble angrepet hele tiden og han som gikk bort viste tegn til å være forgifte så glad vi må slipper sånne bekymringer [emoji4]
Uffda.. Her er det veldig lite naboer etc..
Skeptisk til når vi flytter da. Får gal kattedame med lett retardasjon som nærmeste nabo.. (Aner ikke diagnose, men hun er mentalt.. Komprimert. I alle fall.).
Så vet ikke helt hva jeg kan forvente der.. Spesielt ift kattene.

Back
Topp