Trengte detGodt for deg det Kengu
Ble litt mer dramatisk kvekd/natt enn jeg hadde sett for meg i går for mannen ble hentet i ambulanse
Var skummelt men går heldigvis fint nå ser det ut som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trengte detGodt for deg det Kengu
ÅneiTrengte det
Ble litt mer dramatisk kvekd/natt enn jeg hadde sett for meg i går for mannen ble hentet i ambulanse
Var skummelt men går heldigvis fint nå ser det ut som
Ble bare plutselig dårlig, pustet kjempefort, kroppen bare ristet å så mistet han følelsen u hendene å ble nummen i ansiktetÅneiHva skjedde? Klart det er skummelt.
Ja da.God morgen. Alt bra?
Så utrolig ekkeltBle bare plutselig dårlig, pustet kjempefort, kroppen bare ristet å så mistet han følelsen u hendene å ble nummen i ansiktet
Det kan være vondt å være trøtt [emoji85] Men så deilig å komme i gang.Ja da.
Litt trøtt etter at vekkeklokken ringte så alt for tidlig, men dagen er for lengst i gang og jeg får gjort det jeg skal
Hadde ikke så mye valg da, må jo på jobb.Det kan være vondt å være trøtt [emoji85] Men så deilig å komme i gang.
Det har de å heldigvis hverken hjerteinfarkt, blodpropp eller svulstSå utrolig ekkeltHar de funnet ut hva som skjedde? Høres nesten ut som flimmer eller noe...
Bra det da!Det har de å heldigvis hverken hjerteinfarkt, blodpropp eller svulst
Kom hjem i natt
Det er detBra det da!
Svigermor har reist hjem. Selve huset er ganske ryddig, men jeg skal begynne på soverommet vårt. Det må tas på dagen, for lillemor sover der også, men smått om senn skal jeg jobbe med det. Lettere å rydde mens hun sover. Men altså ikke på det rommet så jeg må tenke annerledesGod morgen alle sammenfridag i dag. Skal endelig få rydda litt hjemme
det trengs
![]()
Skulle også ha tatt soverommet. Type inni alle skapene. Men det får vente til alle gulv og flater er tomme og rene hvertfallSvigermor har reist hjem. Selve huset er ganske ryddig, men jeg skal begynne på soverommet vårt. Det må tas på dagen, for lillemor sover der også, men smått om senn skal jeg jobbe med det. Lettere å rydde mens hun sover. Men altså ikke på det rommet så jeg må tenke annerledes
Fin søndag her også[emoji1]
Fikk hjem minstemann og mannen etter en helg hos svigers[emoji173]️
Ganske. Var hos kusina mi, og fikk slappe av der litt [emoji173] Servert grillmat, og lille lekte med tremenningen sin mens sambo passet på. Så fikk jeg vært litt sosial og.
Huff. Skummelt allikevel! Men hva tenker de videre?Det har de å heldigvis hverken hjerteinfarkt, blodpropp eller svulst
Kom hjem i natt
God morgenGod morgen alle sammenfridag i dag. Skal endelig få rydda litt hjemme
det trengs
![]()
God dagGod dag[emoji4] Har dere en fin dag? Her ble det plutselig hjemme dag da snuppa er syk. Igjen[emoji17]
Tjæ. Føltes greit der og da i alle fall. [emoji14]Håper det funket med litt damp[emoji1]