☆ Skravletråd Mai ☆

Ble bare plutselig dårlig, pustet kjempefort, kroppen bare ristet å så mistet han følelsen u hendene å ble nummen i ansiktet
Så utrolig ekkelt :( Har de funnet ut hva som skjedde? Høres nesten ut som flimmer eller noe...

God morgen alle sammen :D fridag i dag. Skal endelig få rydda litt hjemme :D det trengs :D

God morgen alle sammen :D fridag i dag. Skal endelig få rydda litt hjemme :D det trengs :D
Svigermor har reist hjem. Selve huset er ganske ryddig, men jeg skal begynne på soverommet vårt. Det må tas på dagen, for lillemor sover der også, men smått om senn skal jeg jobbe med det. Lettere å rydde mens hun sover. Men altså ikke på det rommet så jeg må tenke annerledes

Svigermor har reist hjem. Selve huset er ganske ryddig, men jeg skal begynne på soverommet vårt. Det må tas på dagen, for lillemor sover der også, men smått om senn skal jeg jobbe med det. Lettere å rydde mens hun sover. Men altså ikke på det rommet så jeg må tenke annerledes
Skulle også ha tatt soverommet. Type inni alle skapene. Men det får vente til alle gulv og flater er tomme og rene hvertfall:)

God dag[emoji4] Har dere en fin dag? Her ble det plutselig hjemme dag da snuppa er syk. Igjen[emoji17]

Back
Topp