☆ Skravletråd Mai ☆

Ikke gi opp om du er dårlig
De må da høre på deg
Føler at nå har jeg sagt det jeg kan. De vet jo at jeg er dårlig, de vet at jeg ikke får sove fordi jeg blir kvalm og brekker meg, og de vet at trykket er høyt og hodet er vondt... Men det er ikke farlig og ha vondt, og er ikke akutt nok. Men samme som ellers. Legevakt om det blir uutholdelig.

Føler at nå har jeg sagt det jeg kan. De vet jo at jeg er dårlig, de vet at jeg ikke får sove fordi jeg blir kvalm og brekker meg, og de vet at trykket er høyt og hodet er vondt... Men det er ikke farlig og ha vondt, og er ikke akutt nok. Men samme som ellers. Legevakt om det blir uutholdelig.
Blir så oppgitt over helse Norge innimellom

Herlig det [emoji171][emoji171]
Jaa. Samboer er veldig god og. Kom og spurte hva jeg ville spise og sånt. Jeg kjente ikke matlysten var på topp (mulig fordi jeg drev og drakk VELDIG feit kakao), så.. Ønsket noe halvveis lett. (wraps, salat etc).
Trooor de endte opp med å handle inn til gyros eller noe.

Er skikkelig giddaløus...

Å....tungt.

Innmari tungt å ha besøk av ei fra bhg som er med hjem når hun bare vil leke med lillesøster....

"gjemmer" meg på badet med lillemor under påskudd av å bytte bleie. Som hun slett ikke trenger. Jentene burde nok hatt tilsyn, de skal spille hatt over hatt hører jeg. Men straks vi går opp smetter besøket ned fra stolen og leker med lillemor. Ute er de max 2-3 minutter før de kommer inn for hun vil heller leke med lillesøster.

Og mellomste er lei seg. Kjedelig å bli henvist til "les en bok mens du venter da", lese kan de jo ikke så hun sitter på en stol og venter på at venninna skal bli ferdig å leke med lillesøstra liksom.

55 minutter til hun hentes. Storebror og mannen er desverre på fotball denne timen så jeg er alene med dem.

Og kjenner det blir lenge til neste gang. Det tror jeg mellomste er enig i

Ja, mannen har igjen noen da. Så klarer oss enda[emoji4] første året i bhg er vel bare slik[emoji28]
Første året i bhg kan være heftig på sykt-barn dagene ja. Og enda er det bare mai.... Høsten og vinteren kan bli heftige

Jeg satser på at de to store holder seg friske. Vi har tre barn. Så femten dager hver. Fem pr unge.

Vannkopper hadde de heldigvis mens jeg hadde permisjon, det tar jo minst en uke hver. (lillemor skal trolig få dem igjen da...)

Hurra. Venninna gikk faktisk frivillig opp av seg selv. Det gikk vel kanskje tre minutter før hun spurte om lillesøster kunne komme opp, og nå er de på vei ned til henne...

Back
Topp