Det er kjedeligJa, har jo snart brukt opp syktbarn dagene mine[emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjedeligJa, har jo snart brukt opp syktbarn dagene mine[emoji15]
Føler at nå har jeg sagt det jeg kan. De vet jo at jeg er dårlig, de vet at jeg ikke får sove fordi jeg blir kvalm og brekker meg, og de vet at trykket er høyt og hodet er vondt... Men det er ikke farlig og ha vondt, og er ikke akutt nok. Men samme som ellers. Legevakt om det blir uutholdelig.Ikke gi opp om du er dårlig
De må da høre på deg
Sett deg med noe godt å finn noe å se på [emoji173]Går og legger meg igjen. Orker ikke sitte og se på alt jeg burde ha gjort, når jeg absolutt ikke er i form til å gjøre noe ><
Blir så oppgitt over helse Norge innimellomFøler at nå har jeg sagt det jeg kan. De vet jo at jeg er dårlig, de vet at jeg ikke får sove fordi jeg blir kvalm og brekker meg, og de vet at trykket er høyt og hodet er vondt... Men det er ikke farlig og ha vondt, og er ikke akutt nok. Men samme som ellers. Legevakt om det blir uutholdelig.
Sitter her med vepsebol og serier, mens samboer og dattera er og handler inn til middag [emoji28]Sett deg med noe godt å finn noe å se på [emoji173]
Jeg og.. Det blir som regel trøbbel når man er i kontakt med for mange mennesker i samme sak [emoji23]Blir så oppgitt over helse Norge innimellom
Herlig det [emoji171][emoji171]Sitter her med vepsebol og serier, mens samboer og dattera er og handler inn til middag [emoji28]
Jaa. Samboer er veldig god og. Kom og spurte hva jeg ville spise og sånt. Jeg kjente ikke matlysten var på topp (mulig fordi jeg drev og drakk VELDIG feit kakao), så.. Ønsket noe halvveis lett. (wraps, salat etc).Herlig det [emoji171][emoji171]
God morgen jenter
Hei på deg RonjaR, hatt en fin dag til nå?God ettermiddag Musemor[emoji1]
Tja, joda.
Men jeg gleder meg til ser blir litt mer
... Jeg er ikke helt "rent og stilig" jeg...
What? Går det ann da? Disney? [emoji87]
Her ser du han skikkelig
![]()
Vi får se hvordan det blir etterhvertHehe, et hav av blomster er fint det også[emoji1]
Det er kjedelig![]()
Første året i bhg kan være heftig på sykt-barn dagene ja. Og enda er det bare mai.... Høsten og vinteren kan bli heftigeJa, mannen har igjen noen da. Så klarer oss enda[emoji4] første året i bhg er vel bare slik[emoji28]