Våre graviditetstester <3

Jeg skjønner deg så altfor godt! Jeg sammenlikner alle symptom nå med sist, selv om jeg da hadde ma i uke 12! Og jeg er helt annerledes nå, men mer lik når det gikk galt tidlig! Det skremmer meg og jeg blir helt tøvete av å tenke på det. Men så sier de jo det at alle svangerskap er ulike... nå skal de holde seg til januar [emoji173]️

Uff, ja enig med deg. Alle sv.skap er ulike. Jeg må nok bare tenke at det skal gå bra, for hvis jeg skal gå og tenke neg da lider jeg jo bare unødvendig.

Jeg og mistet i uke 12 sist. Derfor sier vi ikke noe før i uke 12-13 denne gangen.
Vi får kvinne oss opp, og tørre å drømme. Det er jo det jeg vil, se magen vokse, glede meg, smile mot sommeren med spiren som sakte blir til et lite foster.

Vi er jo veldig, veldig heldige så langt :Heartred
 
IMG_6154.JPG Fra fredag
IMG_6133.JPGFra onsdag



Hei!
For 11 uker sen hadde jeg et MA var da i uke 9 men det hade sluttet å utvikle seg i v 6-7.

Etter det hadde jeg etter min mening en normal mens den 11 april og har nå gått å ventet på å få en ny mens. Gjorde et test på onsdag (da var jeg på dag 37 i sykelen,som er veldig uregelmessig) og fikk et svagt svagt pluss...
spørsmålet mitt er; kan HCG henge igjen i kroppen 11 uker etter MA? Jeg aborterte på sykehus og de sjekket meg 3 ggr for å se at Inget var igjen.. så hsr jo også svårt å tro at de gått glipp av noe... har også svår å tro at jeg er gravid igjen... testet var så veldig svakt...
 
Vis vedlegget 225903 Fra fredag
Vis vedlegget 225902Fra onsdag



Hei!
For 11 uker sen hadde jeg et MA var da i uke 9 men det hade sluttet å utvikle seg i v 6-7.

Etter det hadde jeg etter min mening en normal mens den 11 april og har nå gått å ventet på å få en ny mens. Gjorde et test på onsdag (da var jeg på dag 37 i sykelen,som er veldig uregelmessig) og fikk et svagt svagt pluss...
spørsmålet mitt er; kan HCG henge igjen i kroppen 11 uker etter MA? Jeg aborterte på sykehus og de sjekket meg 3 ggr for å se at Inget var igjen.. så hsr jo også svårt å tro at de gått glipp av noe... har også svår å tro at jeg er gravid igjen... testet var så veldig svakt...

Etter min BO som ble fjernet i uke 10 hadde jeg pos test i 50 dager etter.

Jeg testet så lenge fordi jeg ønsket å finne el og siden eltester slår ut på hcg, så var det ikke vits begynne med disse før hcg var ute av kroppen.

11 uker etter syns jeg hørtes litt lenge ut, så vil tro du har positiv g-test og at den er ekte.

Du kan jo ta blodprøve hos legen med 2-3 dagers mellomrom for å se om hcg stigerdersom du er veldig usikker?
 
f885f663b29e665010cc9d0d8504ed7f.jpg


[emoji173]️[emoji1405][emoji170] er 4+5 idag
 
Gratulerer til dere alle som har plusset. Jeg skal ta en ny prøve imorgen...da er det tre dager sen sist og da bør jeg få svar på om det er rester eller ny graviditet ...

Har følt stikkinger nede i magen og i brystene i hele dag så hvis jeg ikke er gravid så er det utrolig hva du kan bli påvirket av placebo....
 
Gratulerer til dere alle som har plusset. Jeg skal ta en ny prøve imorgen...da er det tre dager sen sist og da bør jeg få svar på om det er rester eller ny graviditet ...

Har følt stikkinger nede i magen og i brystene i hele dag så hvis jeg ikke er gravid så er det utrolig hva du kan bli påvirket av placebo....
 
IMG_6154.JPG
Fra fredagIMG_6167.JPG
Fra idag (mandag)

Ja da tørr jeg nok å håpe på noe annet enn rester her... etter to MA føles dette helt fantastisk.. ;) jeg har faktisk ikke hatt en tanke på at vi skulle jobbe for å bli gravide denne måneden,.. har til og med solgt en del babyting som jeg spart på...

Oj wow!! *lykkerus*
 
Vis vedlegget 225958
Fra fredagVis vedlegget 225957
Fra idag (mandag)

Ja da tørr jeg nok å håpe på noe annet enn rester her... etter to MA føles dette helt fantastisk.. ;) jeg har faktisk ikke hatt en tanke på at vi skulle jobbe for å bli gravide denne måneden,.. har til og med solgt en del babyting som jeg spart på...

Oj wow!! *lykkerus*
Se der ja[emoji7] Gratulerer så mye, så fantastisk[emoji173]
 
Her jenter sitter her med litt klump i halsen og lurer på om denne kan være svak positiv?
 

Vedlegg

  • IMG_2684.JPG
    IMG_2684.JPG
    261,8 KB · Visninger: 84
Tusen [emoji173]️ Takk lille_my83!
Skjønner d ikke ...
hvordan går d for deg?
Alt bra her, 5+6 idag og kvalmen blir verre og verre for hver dag[emoji85] [emoji4]
 
Alt bra her, 5+6 idag og kvalmen blir verre og verre for hver dag[emoji85] [emoji4]
Ja du er jo over en uke før meg så det kan jeg tenke meg ;) har du barn fra før?
 
Ja du er jo over en uke før meg så det kan jeg tenke meg ;) har du barn fra før?
Ingen fra før[emoji173] dette er en etterlengtet ivf baby[emoji4]
 
Back
Topp