Ingen fra før[emoji173] dette er en etterlengtet ivf baby[emoji4]
Åh så fantastisk!!!!
Var d første forsøk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen fra før[emoji173] dette er en etterlengtet ivf baby[emoji4]
3 og siste offentlige forsøk[emoji4]Åh så fantastisk!!!! [emoji173]️
Var d første forsøk?
Dette skal være terminspire[emoji173]Wow!!! Jeg hadde 411 i hcg på 14 dpo! Denne graviditeten tror jeg fanden meg på!!!
Med småtten hadde jeg 388, med abortene mye, mye lavere på samme tidspunkt.
Dette må jo love godt!
Åh da må den lille spiren klamre seg fast3 og siste offentlige forsøk[emoji4]
Takk Er kommet forbi alle milepæler i forhold til når vi har mistet tidligere så har senket skuldrene litt nåÅh da må den lille spiren klamre seg fast
Jeg krysser fingrene!!
Wow!!! Jeg hadde 411 i hcg på 14 dpo! Denne graviditeten tror jeg fanden meg på!!!
Med småtten hadde jeg 388, med abortene mye, mye lavere på samme tidspunkt.
Dette må jo love godt!
Oj wow... 14dpo ... er det på IKM da?
Da e d høgt!! Når har du abortert?
Vis vedlegget 225958
Fra fredagVis vedlegget 225957
Fra idag (mandag)
Ja da tørr jeg nok å håpe på noe annet enn rester her... etter to MA føles dette helt fantastisk.. jeg har faktisk ikke hatt en tanke på at vi skulle jobbe for å bli gravide denne måneden,.. har til og med solgt en del babyting som jeg spart på...
Oj wow!! *lykkerus*
Her jenter sitter her med litt klump i halsen og lurer på om denne kan være svak positiv?
Har vært til ivf hver gang og tatt hcg på 14 dpo ( dager etter befruktning). Første hadde jeg 67 hcg, BO oppdaget i uke 9. Så fikk jeg småen med 388 hcg og sist nå MA i uke 12 da hadde jeg 110 hcg 14 dpo.
Så med denne 411 hcg på 14 dpo må det vel bli terminbebis vel?! Håper det er en vinner som småen.
Takk Er kommet forbi alle milepæler i forhold til når vi har mistet tidligere så har senket skuldrene litt nå
Gratulerer!!!!!
[emoji813][emoji813][emoji813]
Nå skal det gå bra ja[emoji173]Åh så deilig da! Selv skal forbi uke 15 før det blir noen senket skulderer :/
Men dette er jo en fantastisk spennende tid...en tid å nyte.... jeg orker ikke en tur til sykehuset for å presse ut noe etterlengtet heg aldrig kommer få møte... har gjort det 2 ggr sen november...
Åh så deilig da! Selv skal forbi uke 15 før det blir noen senket skulderer :/
Men dette er jo en fantastisk spennende tid...en tid å nyte.... jeg orker ikke en tur til sykehuset for å presse ut noe etterlengtet heg aldrig kommer få møte... har gjort det 2 ggr sen november...
Gratulerer så mye! Og så gøy med fin digital!Vis vedlegget 226192 La ut tidligere en svak strek på billigstrimmel men i dag tok jeg en clearblueEndelig etter 3 år venting og mange mnd med Letrozol så satt spira
Vis vedlegget 226192 La ut tidligere en svak strek på billigstrimmel men i dag tok jeg en clearblueEndelig etter 3 år venting og mange mnd med Letrozol så satt spira