Lykke til![emoji1]
Takk[emoji16] Bare så synd nesten alle andre også vil ha den[emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til![emoji1]
Lasta ned tapatalk. Prøve om det er bedre gitt. Lei av avlogging konstant![]()
Så koselig
Da tror jeg at jeg skal sove, har husket å ta ut minipizza ut fra fryseren, kake bunnen står på benken (under et lite håndkle), gelé har fått 2 lag av 3 så imorgen blir det ikke så mye å føre egentlig, litt redd for at det blir litt lite med kaker så mannen mente at gulrot muffins ville være det perfekte tilskuddet [emoji6]
Prøve å sove litt her. Hodet er litt roligere, så får se når jeg legger meg ned. Sov godt jenter [emoji173]
God morgen [emoji173]️Fikk sove til halv ni, fantastisk !![]()
Mhm, frøkna våknet 6 og mannen stod opp med henneGod morgen[emoji2] Så deilig, her ble det halv 8[emoji4]
Oi, sover dere NÅ??
Jeg spammer!!
Håper det er bedre i dagFøler meg skikkelig syk i dag. Og sur. Veldig sur. ><
Mhm, frøkna våknet 6 og mannen stod opp med henne![]()
Nei og det ser da jammen ut som det blir lile dårlig i dag å[emoji17]
Vi er midt i den sesongen, men har falt litt ut[emoji85]
Lukke til med avgjørelsenGod kveld damer [emoji4]
Vi har hatt bursdagsfeiring idag og skal ha en til imorgen! Var på visning så nå skal vi diskuterte og snu litt på tall for å se om vi vil by på huset og jeg får lyst på huset nesten kun pga oppvaskmaskin etter en sånn dag [emoji23]
Ahh den tissingenHadde jeg ikke holdt på å tisse på meg hadde jeg nok kunne sovet lenger, for mannen og vesla hadde stått opp[emoji4]

Så kjipt[emoji20] passer dårlig at jeg skryter av sol og over 20 grader her da[emoji12]
Som alltid![]()
Godt med sånne dagerSå herlig[emoji173]️
Blir veldig spennende og overraskende på slutten[emoji1][emoji85]
Der gjør den nok til uka, men ikke med sånn varme så langt meteorologene sier noe om
Ahh den tissingen![]()