Ja, jeg sov daSover alle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg sov daSover alle?
såpassDere kan få låne min gubbe. Skrur av tvn når han vil legge seg uansett om jeg ser på eller ikke [emoji23]
Den er bedre her i alle fallLasta ned tapatalk. Prøve om det er bedre gitt. Lei av avlogging konstant![]()
Sju på kvelden, så... Sen morgen det...Haha. Ikke sant. Min sovner på sofaen da [emoji14]
Jaha ja. Også helt til 7!
Godt at de undersøker degHehe, ser den. Blir fort mye som samler seg opp. Kake er stas da![]()
Ja, jeg ville være hjemme og heller ringe ved forverring. Har jo lille også [emoji173] De vet at hodepinen kommer av trykket i hodet, men de vil jo gjerne vite hvorfor trykket øker og er der. Samt de tok noen tester, og jeg har nedsatt følelse i hele høyre side... De likte ikke akkurat det. Men nå blir det masse ubdrrsøkelser, så kan man føle seg trygg![]()
Men snakke litt sammen før man bare slår av er jo greit. Type, se ferdig dette eller legge oss?Haha, han mener det godt, for vi er sånne som legger oss samtidig, så det er sånn han sier ifra og ver jeg får det med meg.. blir fort sånn at han sier det, så får det en halvtime før jeg hopper i senga med "hvorfor sa du ikke noeee"
Hun er da vel ikke gammel nok til at hun burde kaste bort bsu-beløpene enda? Boligsparing for barn frem til til begynner å betale skatt!... De kunne fått hver sin boks med kidneybønner? Det må vel gå innen alle bokser, for både allergi, kresenhet og personlige valg..? [emoji28]
Lyser dog ikke akkurat 'bursdagsmat' av det [emoji23]
Høres ut som om det blir koselig da
Mi sa for litt siden at til neste bursdag ville hun bare ta med tantene sine (de er 7 og 12) på kino, fremfor å feire i selskap. Også skulle hun ønske seg penger på bsuen sin, for hun ønsker gjerne å få spart opp til hus når hun blir voksen [emoji28]
Fornuftig gitt!
Håper alt går fint i dagDa tror jeg at jeg skal sove, har husket å ta ut minipizza ut fra fryseren, kake bunnen står på benken (under et lite håndkle), gelé har fått 2 lag av 3 så imorgen blir det ikke så mye å føre egentlig, litt redd for at det blir litt lite med kaker så mannen mente at gulrot muffins ville være det perfekte tilskuddet [emoji6]
Fysj da![emoji15] det var jo ikke planen!
Sesongavslutning av sesong 4[emoji2]
Så bra daGodt å høre! Akkurat nå går det greit. Har bittelitt overskudd til å klare å få gjort -noe- i dag, så bedriver å pusser litt på en stol.
Det gjorde viKos dere[emoji1]
Som alltidGjorde visst det[emoji23]
Takk takkSå godt da[emoji2] flinke du er[emoji4]
Der var jeg i mål[emoji16] Nå kan den vesken bli min[emoji7]
Vi leier bare, skal flytte noen km bort. Er sopp i veggen her. Antar vi. Renner vann inn vinduet, hele veggen blir da bløt, også renner det ned til etg under. Vokser mugg/sopp opp i vinduskarmen der og.. Hele veggen må altså byttes i sommer, og vi vil verken bo med sopp i veggen, eller bo her mens noen bygger på stueveggen...
Føler meg skikkelig syk i dag. Og sur. Veldig sur. ><
Høres deilig ut! Vært bra vær her også, så sambo dro oss ut på is. Lille var superfornøydHehe.
Det er et blaff
Begynte å blåse i kveld og tåka kom og så skal det regne.