☆ Skravletråd Mai ☆

Lasta ned tapatalk. Prøve om det er bedre gitt. Lei av avlogging konstant :(
Den er bedre her i alle fall

Men jeg savner bv app likevel. Dog, for hver dag som går venner jeg meg til den....

Hehe, ser den. Blir fort mye som samler seg opp. Kake er stas da :D

Ja, jeg ville være hjemme og heller ringe ved forverring. Har jo lille også [emoji173] De vet at hodepinen kommer av trykket i hodet, men de vil jo gjerne vite hvorfor trykket øker og er der. Samt de tok noen tester, og jeg har nedsatt følelse i hele høyre side... De likte ikke akkurat det. Men nå blir det masse ubdrrsøkelser, så kan man føle seg trygg:)
Godt at de undersøker deg

Håper det ordner seg

Haha, han mener det godt, for vi er sånne som legger oss samtidig, så det er sånn han sier ifra og ver jeg får det med meg.. blir fort sånn at han sier det, så får det en halvtime før jeg hopper i senga med "hvorfor sa du ikke noeee"
Men snakke litt sammen før man bare slår av er jo greit. Type, se ferdig dette eller legge oss? :-)

... De kunne fått hver sin boks med kidneybønner? Det må vel gå innen alle bokser, for både allergi, kresenhet og personlige valg..? [emoji28]
Lyser dog ikke akkurat 'bursdagsmat' av det [emoji23]

Høres ut som om det blir koselig da :D

Mi sa for litt siden at til neste bursdag ville hun bare ta med tantene sine (de er 7 og 12) på kino, fremfor å feire i selskap. Også skulle hun ønske seg penger på bsuen sin, for hun ønsker gjerne å få spart opp til hus når hun blir voksen [emoji28]
Fornuftig gitt!
Hun er da vel ikke gammel nok til at hun burde kaste bort bsu-beløpene enda? Boligsparing for barn frem til til begynner å betale skatt!

Da tror jeg at jeg skal sove, har husket å ta ut minipizza ut fra fryseren, kake bunnen står på benken (under et lite håndkle), gelé har fått 2 lag av 3 så imorgen blir det ikke så mye å føre egentlig, litt redd for at det blir litt lite med kaker så mannen mente at gulrot muffins ville være det perfekte tilskuddet [emoji6]
Håper alt går fint i dag :-)

Oi, sover dere NÅ??

Jeg spammer!!

Vi leier bare, skal flytte noen km bort. Er sopp i veggen her. Antar vi. Renner vann inn vinduet, hele veggen blir da bløt, også renner det ned til etg under. Vokser mugg/sopp opp i vinduskarmen der og.. Hele veggen må altså byttes i sommer, og vi vil verken bo med sopp i veggen, eller bo her mens noen bygger på stueveggen...

Oi da![emoji15] da skjønner jeg dere flytter! Det er jo skummelt![emoji13]

Back
Topp