☆ Skravletråd Mai ☆

Ja men likte det ikke når folk skulle hjem igjen da.

Huset var på noen områder bedre enn vi hadde tenkt og på andre områder ikke fult så bra, det er et skikkelig renoveringsprosjekt men vet jo at det er mulig å fikse bare at det vil ta tid å få ordnet det så vi skal undersøke litt priser på div ting på mandag og håpe på det beste for hadde hvert fantastisk å eie!

Det skjønner jeg[emoji6] litt trist da de drar hjem.
Krysser fingrene for dere[emoji2] har man tid og penger og ikke minst lyst så er det jo fint med et renoveringsprosjekt da. Man får det jo akkurat som man vil da[emoji16]

Hva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/
Skjønner det men ikke ha det kjære deg

God kveld damer [emoji4]
Vi har hatt bursdagsfeiring idag og skal ha en til imorgen! Var på visning så nå skal vi diskuterte og snu litt på tall for å se om vi vil by på huset og jeg får lyst på huset nesten kun pga oppvaskmaskin etter en sånn dag [emoji23]

Hehe, oppvaskmaskin frister vil jeg tro[emoji13]
Lykke til med diskusjonen, håper dere får til det dere ønsker[emoji2]

Det kjennes ikke så verst;) nei da skjønner jeg at det blir litt jobb og planlegging! Hvor stor tomt har dere?
Vi har mest kjøpt inn planter og plantet, luka ugress og i går fikk jeg endelig klipt ned tujaen vi har her. Neste prosjekt er levegg må bare bli godkjent av borettslaget først:p

Da er dere jo godt i rute[emoji1]
Tomta her er på 7-8 mål[emoji15] skal ikke ha hage på alt, men ca 2 mål..

Veldig greit å ha med seg når det er 20 minutter til siste buss hjem og man venter
b4de8de3143207e87544da86a8a8723d.jpg

Greit å ha noe å pusle med ja[emoji1] det kommer seg!

Magepartiet :) Eller hvordan forklare det. Ganske ny selv. Skal strikke fra "buksekanten" til opp hvor ermene skal på nå. Så når ermene skal på er bol delen ferdig :)
Ahhh, da skjønner jeg. Takk. :) Jeg kan ikke noe særlig håndarbeid. Eneste jeg kan er nålebinding og så har jeg prøvd brikkevev en gang. Dette er gamle håndtverkstradisjoner fra vikingtiden. Men jeg er ikke så flink.

Andre her som har prøvd gamle håndtverk?

Back
Topp