Haha, hadde det bare funket så hadde han nok gjort det men jeg er umuligMen snakke litt sammen før man bare slår av er jo greit. Type, se ferdig dette eller legge oss?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, hadde det bare funket så hadde han nok gjort det men jeg er umuligMen snakke litt sammen før man bare slår av er jo greit. Type, se ferdig dette eller legge oss?![]()
Nei jeg er på jobbOi, sover dere NÅ??
Jeg spammer!!

Der gjør den nok til uka, men ikke med sånn varme så langt meteorologene sier noe omÆsj da[emoji13] håper sola kommer tilbake!
Ja men likte det ikke når folk skulle hjem igjen da.
Huset var på noen områder bedre enn vi hadde tenkt og på andre områder ikke fult så bra, det er et skikkelig renoveringsprosjekt men vet jo at det er mulig å fikse bare at det vil ta tid å få ordnet det så vi skal undersøke litt priser på div ting på mandag og håpe på det beste for hadde hvert fantastisk å eie!
Da så. Da har han vel bare funnet det som funker og er ikke lenger like usympatisk i mine øyne ;-)Haha, hadde det bare funket så hadde han nok gjort det men jeg er umulig
Du er unnskyldt ;-)Nei jeg er på jobb![]()
Men godt selskap gjør opp for det meste [emoji171] Er det ikke sånn a? [emoji2]
Det er bra sprit [emoji23][emoji173] Selvom jeg klager mer enn jeg prater
Det er detSå deilig da[emoji1]
Skjønner det men ikke ha det kjære degHva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/
Så koseligSå koselig[emoji2] jeg og lille har vært på bytur med noen venninner og barna deres[emoji4]
Hurra for detDer var jeg i mål[emoji16] Nå kan den vesken bli min[emoji7]
Var det ogsåÅh høres så fint ut!
God kveld damer [emoji4]
Vi har hatt bursdagsfeiring idag og skal ha en til imorgen! Var på visning så nå skal vi diskuterte og snu litt på tall for å se om vi vil by på huset og jeg får lyst på huset nesten kun pga oppvaskmaskin etter en sånn dag [emoji23]
Det kjennes ikke så verstnei da skjønner jeg at det blir litt jobb og planlegging! Hvor stor tomt har dere?
Vi har mest kjøpt inn planter og plantet, luka ugress og i går fikk jeg endelig klipt ned tujaen vi har her. Neste prosjekt er levegg må bare bli godkjent av borettslaget først![]()
Veldig greit å ha med seg når det er 20 minutter til siste buss hjem og man venter
![]()
Sover alle?
Dere kan få låne min gubbe. Skrur av tvn når han vil legge seg uansett om jeg ser på eller ikke [emoji23]
Ahhh, da skjønner jeg. Takk.MagepartietEller hvordan forklare det. Ganske ny selv. Skal strikke fra "buksekanten" til opp hvor ermene skal på nå. Så når ermene skal på er bol delen ferdig
![]()