Ja absolutt. Og er kroppen opptatt med å bekjempe større ting, kan selv en lungebetennelse ta liv av folk. Trist.Nei og ofte da man får slike ting også, kroppen skulle utviklet bedre immunforsvar under sykdommer og ikke omvendt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absolutt. Og er kroppen opptatt med å bekjempe større ting, kan selv en lungebetennelse ta liv av folk. Trist.Nei og ofte da man får slike ting også, kroppen skulle utviklet bedre immunforsvar under sykdommer og ikke omvendt
Men den dørstokkmila kan være lang [emoji14]Har egentlig en ganske så snill gubbe, jeg [emoji28][emoji28]
Fremskritt nå, endelig klart å dra meg selv på badet for å ordne meg til soving. Det er gjerne "dørstokkmila" her.
Pavlova er jo supergodt da [emoji7]Mhm min stemor hadde sikkert ikke tålt det heller! pga henne lager jeg alltid pavlova om det er noe også, syns det er kjedelig så prøver å variere frukten oppå godt så idag ble det mango, kiwi og litt jordbær.
Å så herlig da [emoji173]️ utrolig fornuftig lita pike [emoji4]
Høres perfekt ut! Ta en velfortjent god natt ShadowDa tror jeg at jeg skal sove, har husket å ta ut minipizza ut fra fryseren, kake bunnen står på benken (under et lite håndkle), gelé har fått 2 lag av 3 så imorgen blir det ikke så mye å føre egentlig, litt redd for at det blir litt lite med kaker så mannen mente at gulrot muffins ville være det perfekte tilskuddet [emoji6]
Huff ja, men godt å ihvertfall vite hvor godt nordisk sykehus er ihvertfall [emoji4]Ja absolutt. Og er kroppen opptatt med å bekjempe større ting, kan selv en lungebetennelse ta liv av folk. Trist.
Det kan jeg se for meg [emoji85] Greit å søke seg ut et bra et, så man vet hvor man skal dra om uhellet er ute.Huff ja, men godt å ihvertfall vite hvor godt nordisk sykehus er ihvertfall [emoji4]
Har sett noen sykehus i Egypt og dit vil jeg ihvertfall ikke!
Jepp. Jeg er en sånn person med VELDIG lang dørstokk.. Helt grusomt [emoji23]Men den dørstokkmila kan være lang [emoji14]
Pavlova er jo supergodt da [emoji7]
Også krever det vel ikke så mye ingredienser, så.. Kan vel da gå for to kaker, om man er skikkelig lei [emoji14]
Ja, hun er jo det! Spent på om hun mener det samme i november da. Lenge igjen på å ombestemme seg. [emoji14]
Da tror jeg at jeg skal sove, har husket å ta ut minipizza ut fra fryseren, kake bunnen står på benken (under et lite håndkle), gelé har fått 2 lag av 3 så imorgen blir det ikke så mye å føre egentlig, litt redd for at det blir litt lite med kaker så mannen mente at gulrot muffins ville være det perfekte tilskuddet [emoji6]
Samme her [emoji23][emoji23]Jepp. Jeg er en sånn person med VELDIG lang dørstokk.. Helt grusomt [emoji23]
Men når den er passert, er det gjerne ikke så langt igjen til mål!
Ble sikkert bare lekkert!Joa så ble en enkel marsipankake også, tok ikke bilde selv da [emoji54] men rosablogger lokk og to my little pony på samt glitter skrift, snuppa var virkelig fornøyd [emoji6]
Krysser fingrene for at hun ikke endrer mening [emoji6]
Det skal jeg for nå mener mobilen at hun er hunden osv [emoji54]Høres perfekt ut! Ta en velfortjent god natt Shadow![]()
Sov godt, da!Prøve å sove litt her. Hodet er litt roligere, så får se når jeg legger meg ned. Sov godt jenter [emoji173]
Jupp, og aller helst privat!Det kan jeg se for meg [emoji85] Greit å søke seg ut et bra et, så man vet hvor man skal dra om uhellet er ute.
Takk det trenger jeg.. [emoji6]Lurt!
Lykke til i morgen! [emoji14]
Sur er jeg nesten hele tiden [emoji85]
Heter seg vel at man er mer aggressiv når man bærer på gutter [emoji23]
Ikke så dumt å ha noe å gjøre påVeldig greit å ha med seg når det er 20 minutter til siste buss hjem og man venter
![]()