☆ Skravletråd Mai ☆

Nei og ofte da man får slike ting også, kroppen skulle utviklet bedre immunforsvar under sykdommer og ikke omvendt
Ja absolutt. Og er kroppen opptatt med å bekjempe større ting, kan selv en lungebetennelse ta liv av folk. Trist.

Da tror jeg at jeg skal sove, har husket å ta ut minipizza ut fra fryseren, kake bunnen står på benken (under et lite håndkle), gelé har fått 2 lag av 3 så imorgen blir det ikke så mye å føre egentlig, litt redd for at det blir litt lite med kaker så mannen mente at gulrot muffins ville være det perfekte tilskuddet [emoji6]

Mhm min stemor hadde sikkert ikke tålt det heller! pga henne lager jeg alltid pavlova om det er noe også, syns det er kjedelig så prøver å variere frukten oppå godt så idag ble det mango, kiwi og litt jordbær.

Å så herlig da [emoji173]️ utrolig fornuftig lita pike [emoji4]
Pavlova er jo supergodt da [emoji7]
Også krever det vel ikke så mye ingredienser, så.. Kan vel da gå for to kaker, om man er skikkelig lei [emoji14]

Ja, hun er jo det! Spent på om hun mener det samme i november da. Lenge igjen på å ombestemme seg. [emoji14]

Da tror jeg at jeg skal sove, har husket å ta ut minipizza ut fra fryseren, kake bunnen står på benken (under et lite håndkle), gelé har fått 2 lag av 3 så imorgen blir det ikke så mye å føre egentlig, litt redd for at det blir litt lite med kaker så mannen mente at gulrot muffins ville være det perfekte tilskuddet [emoji6]
Høres perfekt ut! Ta en velfortjent god natt Shadow :)

Ja absolutt. Og er kroppen opptatt med å bekjempe større ting, kan selv en lungebetennelse ta liv av folk. Trist.
Huff ja, men godt å ihvertfall vite hvor godt nordisk sykehus er ihvertfall [emoji4]
Har sett noen sykehus i Egypt og dit vil jeg ihvertfall ikke!

Huff ja, men godt å ihvertfall vite hvor godt nordisk sykehus er ihvertfall [emoji4]
Har sett noen sykehus i Egypt og dit vil jeg ihvertfall ikke!
Det kan jeg se for meg [emoji85] Greit å søke seg ut et bra et, så man vet hvor man skal dra om uhellet er ute.

Men den dørstokkmila kan være lang [emoji14]
Jepp. Jeg er en sånn person med VELDIG lang dørstokk.. Helt grusomt [emoji23]
Men når den er passert, er det gjerne ikke så langt igjen til mål!

Pavlova er jo supergodt da [emoji7]
Også krever det vel ikke så mye ingredienser, så.. Kan vel da gå for to kaker, om man er skikkelig lei [emoji14]

Ja, hun er jo det! Spent på om hun mener det samme i november da. Lenge igjen på å ombestemme seg. [emoji14]

Joa så ble en enkel marsipankake også, tok ikke bilde selv da [emoji54] men rosablogger lokk og to my little pony på samt glitter skrift, snuppa var virkelig fornøyd [emoji6]

Krysser fingrene for at hun ikke endrer mening [emoji6]

Lurt!
Lykke til i morgen! [emoji14]

Prøve å sove litt her. Hodet er litt roligere, så får se når jeg legger meg ned. Sov godt jenter [emoji173]

Joa så ble en enkel marsipankake også, tok ikke bilde selv da [emoji54] men rosablogger lokk og to my little pony på samt glitter skrift, snuppa var virkelig fornøyd [emoji6]

Krysser fingrene for at hun ikke endrer mening [emoji6]
Ble sikkert bare lekkert!

Legger meg jeg og! Kan ikke rave rundt her inne til morgenen heller..
God natt alle [emoji4]

Back
Topp