Hatt en veldig fin kveld.Hatt en fin kveld?![]()
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt en veldig fin kveld.Hatt en fin kveld?![]()
Ja bare slappet avHatt en veldig fin kveld.
Du da?
Jeg ble visst litt "lost" og hørte null og nada. Han likte ikke det mtp jeg gjerne var alene med barna også om nattestid. Så fikk vel ta det til etteretning og slutte på de da. Får jo sove til slutt. Men langt i fra godt nå da. Menmen. [emoji14] Kan ikke få i pose og sekk hahaÅh, reagerte du dårlig på dem?
Paralgin pleier å gjøre nytta Ja, men ikke i kveld. Sovner til sluttDelvis sitte og sove funker.
Jeg ble visst litt "lost" og hørte null og nada. Han likte ikke det mtp jeg gjerne var alene med barna også om nattestid. Så fikk vel ta det til etteretning og slutte på de da. Får jo sove til slutt. Men langt i fra godt nå da. Menmen. [emoji14] Kan ikke få i pose og sekk haha
Hatt seng som du kan stille opp litt du? Sånn madrasser som du kan stille litt sittende![]()
Hehe ja de sykehussengene sover jeg godt i. Liker å sove litt småsittende jeg ogsåUlempen med bivirkningerFikk du prøve noe annet da? Jeg fikk vallergan, Gud bedre.... Men tøft for deg å aldri få hvile ut skikkelig da. Man kan jo bli gal av mindre...
Hvis dette blir livet videre, så ja. Men håper selvsagt ikke det. Eneste fordelen med at jeg skal legges inn på sykehuset, senga kan justeres [emoji23]
Vi pleier se film i senga [emoji28] men likevel. Kan han ikke vente til filmen er ferdig?? [emoji14]Kjenner til det der. Huff. Noen ganger blir jeg irritert for at han ikke legger seg [emoji14]
Burde vel sove hele gjengen egentlig.
Såå bra [emoji2] Bursdagsbarnet/voksne er fornøyd?
Det gikk sådær. Blir innlagt for ny mr med kontrast, spinalpunksjon og andre undersøkelser. Har noen symptomer de ikke helt liker. Men hjemme i helgen![]()
Vi pleier se film i senga [emoji28] men likevel. Kan han ikke vente til filmen er ferdig?? [emoji14]
Ja, egentlig. Vekte samboer kun for å spørre om jeg skulle se på film eller sove, og eneste han hadde å si var at jeg kunne få sove til sju i morgenkveld om jeg så ville.
Javel. [emoji14]
Haha. Herlig [emoji23] Nå er jeg trøtt, så da skal ingen se på tv.Dere kan få låne min gubbe. Skrur av tvn når han vil legge seg uansett om jeg ser på eller ikke [emoji23]
Jepp [emoji19]Haha. Herlig [emoji23] Nå er jeg trøtt, så da skal ingen se på tv.
Får håpe det hjelperLasta ned tapatalk. Prøve om det er bedre gitt. Lei av avlogging konstant![]()
Ja vi spiser jo ikke gris, men min stemor som er verst kan vist ikke spise de kylling/kalkun pølsene og skulle jeg bare servert pølser ville mine besteforeldre vist misnøye [emoji13]Jeg pleier ofte kjøpe sånne kylling/kalkunpølser. De er svinefri og trooor en av typene var glutenfri og... Lurer på om det var rema sin..
Så, jeg tenkte for meg selv at det var en fin type som de fleste kunne spise! Smaken er ikke ille heller. Men.. Er visst verken allergier eller religioner å ta hensyn til her, oppdaget jeg. De eneste hensyn vi måtte ta i bursdager her, er at ei har en skikkelig ballongfobi, og ei liker ikke brus..
Hehe, ser den. Blir fort mye som samler seg opp. Kake er stas daJa [emoji4] fordelen med liten familie er også at det blir mindre gaver [emoji6] men hun gleder seg nok mer til imorgen og venner for da får hun fargerik kake [emoji6]
Godt du får være hjemme i helga og at de tydeligvis gjør det de kan for å finne ut hvorfor du får hodepine og hva de kan gjøre selvom det er kjedelig at du må igjennom en til spinalpunksjon
Nei men drev med kakebunn og gele [emoji54]Sover alle?
Jeg hadde mulig blitt litt fornærma [emoji14] Min er litt selvsentrert til tider.Jepp [emoji19]
Det tror jeg ikke min hadde turt å gjøre [emoji28]Dere kan få låne min gubbe. Skrur av tvn når han vil legge seg uansett om jeg ser på eller ikke [emoji23]
Hjelper godt her. Myyye bedre..!Lasta ned tapatalk. Prøve om det er bedre gitt. Lei av avlogging konstant![]()