☆ Skravletråd Mai ☆

God kveld! Høres slitsomt ut med bursdagsfeiring to dager på rad..:p
Det er det, men snart ferdig, idag var det familie og første kom kvart over 9 pga visningen (kl 10 så de var veldig tidlig ute da), og reiste ca kl 18 så ble en del timer, imorgen er det bare fra 14.00-17.30 og mannen sin jobb å passe på barn så det passer meg perfekt [emoji6]

Håpe du blir fort frisk da[emoji4] Slitsomt og vondt å være sur[emoji17]
Sur er jeg nesten hele tiden [emoji85]
Heter seg vel at man er mer aggressiv når man bærer på gutter [emoji23]

Det er det, men snart ferdig, idag var det familie og første kom kvart over 9 pga visningen (kl 10 så de var veldig tidlig ute da), og reiste ca kl 18 så ble en del timer, imorgen er det bare fra 14.00-17.30 og mannen sin jobb å passe på barn så det passer meg perfekt [emoji6]
Uff.. Høres VELDIG slitsomt ut. Jeg synes det er greit å slippe unna sånt om der går an [emoji85]

Ja ikke sant! Så i år har jeg bestemt meg for å faktisk gjøre de tingene vi alltid sier at vi skal gjøre og så langt går det veldig bra og kjennes supert :joyful:

Må være en fantastisk følelse!![emoji1]
Vi trenger en gravemaskin først da...for å planere ut og så grass... Og det er jo ikke gratis[emoji13]

God kveld[emoji2]
5åringen fornøyd etter dagen,[emoji4] så spennende da, var huset slik dere vil ha det?
Ja men likte det ikke når folk skulle hjem igjen da.

Huset var på noen områder bedre enn vi hadde tenkt og på andre områder ikke fult så bra, det er et skikkelig renoveringsprosjekt men vet jo at det er mulig å fikse bare at det vil ta tid å få ordnet det så vi skal undersøke litt priser på div ting på mandag og håpe på det beste for hadde hvert fantastisk å eie!

Uff.. Høres VELDIG slitsomt ut. Jeg synes det er greit å slippe unna sånt om der går an [emoji85]
Tja det verste var maten og oppvask [emoji23]

Men når man må tenke på kresne barn (og ikke vår i eget barn men ei som kommer langveisfra) og intoleranser (gluten og laktose) samt div andre ting så blir det litt vel komplisert syns jeg for serverer ikke familien min pølser heller (eller nesten ikke, ble grillmat i ovnen [emoji23]).

God kveld damer [emoji4]
Vi har hatt bursdagsfeiring idag og skal ha en til imorgen! Var på visning så nå skal vi diskuterte og snu litt på tall for å se om vi vil by på huset og jeg får lyst på huset nesten kun pga oppvaskmaskin etter en sånn dag [emoji23]
Ojoj. Aktiv dag. Vellykket bursdag? [emoji1] Spennende med hus da!

Det blåste litt, var kaldt og regnet litt[emoji85]
Ikke greit å være liten og ikke forstå hvorfor mamma plutselig er sånn[emoji20] så helt normalt å få en reaksjon på det. Puppen er god å ha[emoji2] både for liten og stor noen ganger[emoji6][emoji171]
Men godt selskap gjør opp for det meste [emoji171] Er det ikke sånn a? [emoji2]

Må være en fantastisk følelse!![emoji1]
Vi trenger en gravemaskin først da...for å planere ut og så grass... Og det er jo ikke gratis[emoji13]
Det kjennes ikke så verst;) nei da skjønner jeg at det blir litt jobb og planlegging! Hvor stor tomt har dere?
Vi har mest kjøpt inn planter og plantet, luka ugress og i går fikk jeg endelig klipt ned tujaen vi har her. Neste prosjekt er levegg må bare bli godkjent av borettslaget først:p

Ja det får man vel si det var [emoji4]

Hvordan gikk det med deg igår hos nevrolog?
Såå bra [emoji2] Bursdagsbarnet/voksne er fornøyd?

Det gikk sådær. Blir innlagt for ny mr med kontrast, spinalpunksjon og andre undersøkelser. Har noen symptomer de ikke helt liker. Men hjemme i helgen :)

Æsj, det er ikke noe ålreit [emoji171] God bedring!
Takk. Håper det er en sånn 1dags bare. Har egentlig et veldig godt immunforsvar, så pleier være lite syk (/gå fort over og). Tok jo influensavaksina i januar, så BURDE jo helst ikke være starten på det [emoji14]

Takk. Håper det er en sånn 1dags bare. Har egentlig et veldig godt immunforsvar, så pleier være lite syk (/gå fort over og). Tok jo influensavaksina i januar, så BURDE jo helst ikke være starten på det [emoji14]
Du er gravid, er du Ikke? Får håpe det gir seg raskt [emoji170][emoji171]

Tja det verste var maten og oppvask [emoji23]

Men når man må tenke på kresne barn (og ikke vår i eget barn men ei som kommer langveisfra) og intoleranser (gluten og laktose) samt div andre ting så blir det litt vel komplisert syns jeg for serverer ikke familien min pølser heller (eller nesten ikke, ble grillmat i ovnen [emoji23]).

Jeg pleier ofte kjøpe sånne kylling/kalkunpølser. De er svinefri og trooor en av typene var glutenfri og... Lurer på om det var rema sin..
Så, jeg tenkte for meg selv at det var en fin type som de fleste kunne spise! Smaken er ikke ille heller. Men.. Er visst verken allergier eller religioner å ta hensyn til her, oppdaget jeg. De eneste hensyn vi måtte ta i bursdager her, er at ei har en skikkelig ballongfobi, og ei liker ikke brus..

Back
Topp