Takk. Mulig humøret blir bedre når kroppen blir det [emoji28]
Håpe du blir fort frisk da[emoji4] Slitsomt og vondt å være sur[emoji17]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Mulig humøret blir bedre når kroppen blir det [emoji28]
Det er det, men snart ferdig, idag var det familie og første kom kvart over 9 pga visningen (kl 10 så de var veldig tidlig ute da), og reiste ca kl 18 så ble en del timer, imorgen er det bare fra 14.00-17.30 og mannen sin jobb å passe på barn så det passer meg perfekt [emoji6]God kveld! Høres slitsomt ut med bursdagsfeiring to dager på rad..![]()
Sur er jeg nesten hele tiden [emoji85]Håpe du blir fort frisk da[emoji4] Slitsomt og vondt å være sur[emoji17]
Kino, tivoli, ikea og nå Peppes. Fin fin dag for meg og kb
Her ble det kaldt og litt regn[emoji15] Var jo ikke slik det skulle bli[emoji848]
Langt har dere kommet?
Uff.. Høres VELDIG slitsomt ut. Jeg synes det er greit å slippe unna sånt om der går an [emoji85]Det er det, men snart ferdig, idag var det familie og første kom kvart over 9 pga visningen (kl 10 så de var veldig tidlig ute da), og reiste ca kl 18 så ble en del timer, imorgen er det bare fra 14.00-17.30 og mannen sin jobb å passe på barn så det passer meg perfekt [emoji6]
Ja ikke sant! Så i år har jeg bestemt meg for å faktisk gjøre de tingene vi alltid sier at vi skal gjøre og så langt går det veldig bra og kjennes supert![]()
Ja men likte det ikke når folk skulle hjem igjen da.God kveld[emoji2]
5åringen fornøyd etter dagen,[emoji4] så spennende da, var huset slik dere vil ha det?
Æsj, det er ikke noe ålreit [emoji171] God bedring!Hodepine og halsvondt, og litt sånn.. Syk i kroppen. Lurer på om jeg har feber..?
Sur er vel bare hormonene som plager meg... [emoji14]
Tja det verste var maten og oppvask [emoji23]Uff.. Høres VELDIG slitsomt ut. Jeg synes det er greit å slippe unna sånt om der går an [emoji85]
Ojoj. Aktiv dag. Vellykket bursdag? [emoji1] Spennende med hus da!God kveld damer [emoji4]
Vi har hatt bursdagsfeiring idag og skal ha en til imorgen! Var på visning så nå skal vi diskuterte og snu litt på tall for å se om vi vil by på huset og jeg får lyst på huset nesten kun pga oppvaskmaskin etter en sånn dag [emoji23]
Ja det får man vel si det var [emoji4]Ojoj. Aktiv dag. Vellykket bursdag? [emoji1] Spennende med hus da!
Men godt selskap gjør opp for det meste [emoji171] Er det ikke sånn a? [emoji2]Det blåste litt, var kaldt og regnet litt[emoji85]
Ikke greit å være liten og ikke forstå hvorfor mamma plutselig er sånn[emoji20] så helt normalt å få en reaksjon på det. Puppen er god å ha[emoji2] både for liten og stor noen ganger[emoji6][emoji171]
Det er bra sprit [emoji23][emoji173] Selvom jeg klager mer enn jeg praterStopper ikke skravle selv om jeg er i mål[emoji6] er jo så koselig å skravle med dere[emoji8][emoji171]
Det kjennes ikke så verstMå være en fantastisk følelse!![emoji1]
Vi trenger en gravemaskin først da...for å planere ut og så grass... Og det er jo ikke gratis[emoji13]
Såå bra [emoji2] Bursdagsbarnet/voksne er fornøyd?Ja det får man vel si det var [emoji4]
Hvordan gikk det med deg igår hos nevrolog?
Takk. Håper det er en sånn 1dags bare. Har egentlig et veldig godt immunforsvar, så pleier være lite syk (/gå fort over og). Tok jo influensavaksina i januar, så BURDE jo helst ikke være starten på det [emoji14]Æsj, det er ikke noe ålreit [emoji171] God bedring!
Du er gravid, er du Ikke? Får håpe det gir seg raskt [emoji170][emoji171]Takk. Håper det er en sånn 1dags bare. Har egentlig et veldig godt immunforsvar, så pleier være lite syk (/gå fort over og). Tok jo influensavaksina i januar, så BURDE jo helst ikke være starten på det [emoji14]
Tja det verste var maten og oppvask [emoji23]
Men når man må tenke på kresne barn (og ikke vår i eget barn men ei som kommer langveisfra) og intoleranser (gluten og laktose) samt div andre ting så blir det litt vel komplisert syns jeg for serverer ikke familien min pølser heller (eller nesten ikke, ble grillmat i ovnen [emoji23]).