☆ Skravletråd Mai ☆

Føler meg skikkelig syk i dag. Og sur. Veldig sur. ><

Der var det, til tross for at det var så surt.
Nei,og det er sikkert veldig vondt å se[emoji20][emoji171] håper virkelig dem finner noe som er lett og fikse så du og dere slipper dette stort lenger[emoji8]
Blåste det?

Ja hun har jo pappa hjemme. Men allikevel. Hun utagerer litt på meg, og jeg antar det er fordi hun ikke forstår [emoji171] Og jeg skulle så gjerne... Hun er jo liten. Får ta det igjen skikkelig når jeg er bra igjen :D Og jeg har jo deg hemmlige våpen: puppen. Hehe. Gruer meg mest til å være borte fra henne.

Ja så da ut som han taklet det ganske bra
Han har saget greiner av trær på grensa mot naboen (etter å ha fått tillatelse, siden det er deres trær) som hang over trampolina og som gjør det mørkt i hagen, og beskåret ei busk og tatt opp en del løvetann i tillegg. Så jeg synes han har gjort masse!

Han har saget greiner av trær på grensa mot naboen (etter å ha fått tillatelse, siden det er deres trær) som hang over trampolina og som gjør det mørkt i hagen, og beskåret ei busk og tatt opp en del løvetann i tillegg. Så jeg synes han har gjort masse!

God kveld damer [emoji4]
Vi har hatt bursdagsfeiring idag og skal ha en til imorgen! Var på visning så nå skal vi diskuterte og snu litt på tall for å se om vi vil by på huset og jeg får lyst på huset nesten kun pga oppvaskmaskin etter en sånn dag [emoji23]

God kveld damer [emoji4]
Vi har hatt bursdagsfeiring idag og skal ha en til imorgen! Var på visning så nå skal vi diskuterte og snu litt på tall for å se om vi vil by på huset og jeg får lyst på huset nesten kun pga oppvaskmaskin etter en sånn dag [emoji23]
God kveld! Høres slitsomt ut med bursdagsfeiring to dager på rad..:p

Blåste det?

Ja hun har jo pappa hjemme. Men allikevel. Hun utagerer litt på meg, og jeg antar det er fordi hun ikke forstår [emoji171] Og jeg skulle så gjerne... Hun er jo liten. Får ta det igjen skikkelig når jeg er bra igjen :D Og jeg har jo deg hemmlige våpen: puppen. Hehe. Gruer meg mest til å være borte fra henne.

Det blåste litt, var kaldt og regnet litt[emoji85]
Ikke greit å være liten og ikke forstå hvorfor mamma plutselig er sånn[emoji20] så helt normalt å få en reaksjon på det. Puppen er god å ha[emoji2] både for liten og stor noen ganger[emoji6][emoji171]

God kveld damer [emoji4]

God kveld[emoji2]
5åringen fornøyd etter dagen,[emoji4] så spennende da, var huset slik dere vil ha det?

Back
Topp