Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både sist og nå har hunden vår blitt mer klengete. Han starta med det ganske tidlig, uke 4-5. Passer på meg og følger etter meg hele tiden, eller skal ligge på fanget til mannen og kose.
Har hatt en perioder hvor jeg ikke tåler lukta av hunden, så at han vil ligge der jeg er har til tider vært ganske frustrerende.
Jeg har to hunder. Den ene har ikke endret seg noe som helst, mens den andre ligger oppå og inntil meg hele tiden. De siste ukene har hun villet ligge under dyna, inntil magen hele natta. Jeg får ikke gå på do engang uten at hun følger etter. Det er helt tydelig at hun merker at noe er annerledes, og at hun synes hun må passe på meg. Jeg er veldig spent på hvordan hun reagerer når babyen kommer!
Er spennende å se hvordan de reagere ja, med første skulle hunden "passe på". Han lå med vognen hennes hvis vi var ute, og mye ved siden av vippestolen når vi brukte den, men viste ingen tegn til å bli sjalu, heldigvis [emoji4]
Hesten reagerer ikke [emoji85]
Haha[emoji87]Gjorde ikke min sist heller, sverger på at hun nesten var mer bøllete og snublete når jeg var gravid [emoji23]
Haha[emoji87]
Rir dere fortsatt?
SkjønnerIkke jeg, har ikke hest lengre nå. Pensjonerte gamlemor for 3år sidenRed ikke lengre enn til uke 12 sist, da turte jeg ikke mer. Der jeg kommer fra er det is og snø fram til mai og jeg tok ikke sjansen på å ramle av eller snuble med hesten
Rir kun barbakk med grime, så har litt mindre sikkerhetsnett enn med sal
![]()
Haha[emoji87]
Rir dere fortsatt?
Ja men kun tur, og kun skritt - og kun en-to ganger per uke![]()