Sjekket? [emoji14]Jeg har sånn matlyst at mannen spøkte med graviditet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekket? [emoji14]Jeg har sånn matlyst at mannen spøkte med graviditet![]()
Bra vi er flere! og syns dere gjorde helt rett som dro å spiste is!Bygger seg opp her og. Vi dro å spiste is.
Vi har vel stort sett bestemt oss for jentenavn men har flere mulige på guttenavnsida så må bestemme oss etterhvertKoseligTanker om navn?
Så flottDa er tråden laget på generelt![]()
Skjønte det ikke var planlagtVar ikke planlagt , men selvsagt velkommen når det først skjedde[emoji173]️ Var 11uker .
Det klarer du helt fint400 eller noe her.
Neida , hihi. Har spiral . Satt perfekt og godt plassert sist jeg sjekket så tvilsomt . Har opplevd at spiral har falt ut før daSjekket? [emoji14]
Ja det gjør vondt uansett. Med engang begynner man planlegge liksomSkjønte det ikke var planlagt
Mente at det gjør vondt uansett.
Håper dere ikke kommer til å oppleve det igjen
Hvilket jentenavn da?Vi har vel stort sett bestemt oss for jentenavn men har flere mulige på guttenavnsida så må bestemme oss etterhvert![]()
Ikke utenkelig den blir gave her ogsåVesken er i såfall gave til min søster![]()
Nei kjekt å kunne gi bort. Hun er gravid nå. Veganere begge ogsåIkke utenkelig den blir gave her også
JohanneHvilket jentenavn da?![]()

Det er fintJohanne![]()
Kos degDa er jeg ferdig sminket og skiftet en time før jeg må dra.
Hadde planer om å kose med ungene, men de er opptatte med andre ting...
Åja [emoji14]Neida , hihi. Har spiral . Satt perfekt og godt plassert sist jeg sjekket så tvilsomt . Har opplevd at spiral har falt ut før da
Denne her er fersk jaÅhh har han kjæreste ? Nylig?![]()
Går bra herGod ettermiddag!
Lenge siden jeg har vist meg i skravletrådene nå [emoji85]
Hvordan går det med alle sammen?
Er du vel ikkeHvor er folk henne i dag da?? Er jeg alene her inne??
Den krøller ille om dagen [emoji23]Det skjedde noe rart noe med siden her.. jeg fikk opp at siste innlegg i denne tråden var postet for 5 timer siden. Det var rart. Den hersens appen altså!! [emoji35] [emoji35] [emoji35]