Veien mot en familie på 3

Formen er bra så lenge jeg ikke blir sulten, spiser for mye eller for fort Har fått et par dupper idag så da kan man ikke klage❤️ I ettermiddag skal vi grille , ellers så blir det film og smågodt i kveld

Hvordan står det til med deg da?
Kjenner meg igjen i formen:p Sov helt til 12 i dag! :eek:
Det hørtes ut som en veldig koselig dag:joyful: Mannen jobber på dagtid i dag og i morgen, så da blir det mye ordning i huset før det sikkert blir film i kveld tenker jeg ;)
 
Kjenner meg igjen i formen:p Sov helt til 12 i dag! :eek:
Det hørtes ut som en veldig koselig dag:joyful: Mannen jobber på dagtid i dag og i morgen, så da blir det mye ordning i huset før det sikkert blir film i kveld tenker jeg ;)
Hehehe soving er et must nå:D:p Greit å få ordnet litt hjemme før det blir avslapping til kvelden:joyful:
 
Hei!
For 11 uker sen hadde jeg et MA var da i uke 9 men det hade sluttet å utvikle seg i v 6-7.

Etter det hadde jeg etter min mening en normal mens den 11 april og har nå gått å ventet på å få en ny mens. Gjorde et test på onsdag (da var jeg på dag 37 i sykelen,som er veldig uregelmessig) og fikk et svagt svagt pluss...
spørsmålet mitt er; kan HCG henge igjen i kroppen 11 uker etter MA? Jeg aborterte på sykehus og de sjekket meg 3 ggr for å se at Inget var igjen.. så hsr jo også svårt å tro at de gått glipp av noe... har også svår å tro at jeg er gravid igjen... testet var så veldig svakt...

Vis vedlegget 225863 Tatt på onsdagVis vedlegget 225864 tatt på fredag ....
 
Hei!
For 11 uker sen hadde jeg et MA var da i uke 9 men det hade sluttet å utvikle seg i v 6-7.

Etter det hadde jeg etter min mening en normal mens den 11 april og har nå gått å ventet på å få en ny mens. Gjorde et test på onsdag (da var jeg på dag 37 i sykelen,som er veldig uregelmessig) og fikk et svagt svagt pluss...
spørsmålet mitt er; kan HCG henge igjen i kroppen 11 uker etter MA? Jeg aborterte på sykehus og de sjekket meg 3 ggr for å se at Inget var igjen.. så hsr jo også svårt å tro at de gått glipp av noe... har også svår å tro at jeg er gravid igjen... testet var så veldig svakt...

Vis vedlegget 225863 Tatt på onsdagVis vedlegget 225864 tatt på fredag ....
Så trist å høre at du har hatt en MA:(Hcg kan henge igjen en stund ja, men usikker på hvor lenge. :)Du har lagret dette innlegget i dagboken min på terminforum januar 2018, kanskje du kan prøve å spørre inne på forumet for de som har mistet før uke 12?:) Vil tro at det kanskje er noen med litt mer erfaring i forhold til hvor lenge hcg henger i etter en MA. Du kan også bare prøve å ta en ny test om et par dager, stiger hcg vil du da få sterkere strek :) Håper du finner ut av det, du kan også evt bestille time hos legen å ta blodprøve for å sjekke hcg nivå i blodet med to dagers mellomrom, da vil du få svar på om hcg stiger eller synker.:)
 
God morgen Lille My. jobb idag? eller holder du sofaen?
Kanskje en liten tur på seveneleven? [emoji14] :p
God morgen[emoji4] Her hjelper ikke hveteboller lengre[emoji24] [emoji24] Men fikk litt effekt av riskaker, nok til å røre på meg ihvertfall[emoji28] Har seinvakt i morgen så idag blir det bare å lade opp[emoji23] [emoji23]

Håper formen din er grei [emoji173] [emoji8]
 
God morgen[emoji4] Her hjelper ikke hveteboller lengre[emoji24] [emoji24] Men fikk litt effekt av riskaker, nok til å røre på meg ihvertfall[emoji28] Har seinvakt i morgen så idag blir det bare å lade opp[emoji23] [emoji23]

Håper formen din er grei [emoji173] [emoji8]
Fysj så lite kjekt det må være å være så dårlig [emoji15]
 
Fysj så lite kjekt det må være å være så dårlig [emoji15]
Skal innrømme at jeg synes litt synd på meg selv ja[emoji23] det er noe m den konstante kvalmen som er utmattende[emoji14] men så lenge knøttet har det bra så skal jeg overleve[emoji173] [emoji173]
 
God morgen[emoji4] Her hjelper ikke hveteboller lengre[emoji24] [emoji24] Men fikk litt effekt av riskaker, nok til å røre på meg ihvertfall[emoji28] Har seinvakt i morgen så idag blir det bare å lade opp[emoji23] [emoji23]

Håper formen din er grei [emoji173] [emoji8]
Ånei:( Ikke slit deg ut i hvert fall. Krever mye energi å være kvalm.
 
Her har kvalmen egentlig vært dominerende i hele dag, er ikke sånn at jeg får kasta opp heller bare mer konstant kvalm.. Sliter med å finne noe som demper den helt:meh: Men men, så lenge knøttet vokser og har det bra får jeg vel holde ut kvalmen:joyful:

En uke til tul hos min private gyn, og siden det ikke kom noe brev fra st olavs idag om tul hos dem så ringte jeg og etterlyste timen.. De hadde da ikke satt meg opp enda:meh: Blir litt sånn oppgitt kjenner jeg, de har rota med papirene våre før..:sour: Men hun skulle sjekke opp så da kommer det vel brev i postkassa om tul der om ca 2 uker.

Har snakka med helsestasjonen og jeg skal på sånn infomøte i morgen, de arrangerer infomøter tidlig i graviditeten, så det blir kjekt :) Får også innkalling til første svangerskapskontroll der ca i uke 12:joyful:

Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen, må vel lade opp til seinvakt i morgen med et aktivt barn i barnehagealder:joyful::hungover:
 
Her har kvalmen egentlig vært dominerende i hele dag, er ikke sånn at jeg får kasta opp heller bare mer konstant kvalm.. Sliter med å finne noe som demper den helt:meh: Men men, så lenge knøttet vokser og har det bra får jeg vel holde ut kvalmen:joyful:

En uke til tul hos min private gyn, og siden det ikke kom noe brev fra st olavs idag om tul hos dem så ringte jeg og etterlyste timen.. De hadde da ikke satt meg opp enda:meh: Blir litt sånn oppgitt kjenner jeg, de har rota med papirene våre før..:sour: Men hun skulle sjekke opp så da kommer det vel brev i postkassa om tul der om ca 2 uker.

Har snakka med helsestasjonen og jeg skal på sånn infomøte i morgen, de arrangerer infomøter tidlig i graviditeten, så det blir kjekt :) Får også innkalling til første svangerskapskontroll der ca i uke 12:joyful:

Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen, må vel lade opp til seinvakt i morgen med et aktivt barn i barnehagealder:joyful::hungover:

Leit at du plages med kvalme. Forhåpentligvis gir det seg snart[emoji173]️ eller at det forsvinner til andre trimester. Mener det er første som er verst?

Spennende at TUL nærmer seg![emoji4] håper du får innkallelsen veldig snart så du slipper å vente.[emoji119]
 
Leit at du plages med kvalme. Forhåpentligvis gir det seg snart[emoji173]️ eller at det forsvinner til andre trimester. Mener det er første som er verst?

Spennende at TUL nærmer seg![emoji4] håper du får innkallelsen veldig snart så du slipper å vente.[emoji119]
Jeg skal hos min gyn 29. Mai så den datoen er klar, men hadde vært kjekt å få den andre datoen sånn i forhold til jobb både for meg og mannen[emoji4] Håper 2 trimester blir bedre og uten kvalme[emoji28]
 
Her har kvalmen egentlig vært dominerende i hele dag, er ikke sånn at jeg får kasta opp heller bare mer konstant kvalm.. Sliter med å finne noe som demper den helt:meh: Men men, så lenge knøttet vokser og har det bra får jeg vel holde ut kvalmen:joyful:

En uke til tul hos min private gyn, og siden det ikke kom noe brev fra st olavs idag om tul hos dem så ringte jeg og etterlyste timen.. De hadde da ikke satt meg opp enda:meh: Blir litt sånn oppgitt kjenner jeg, de har rota med papirene våre før..:sour: Men hun skulle sjekke opp så da kommer det vel brev i postkassa om tul der om ca 2 uker.

Har snakka med helsestasjonen og jeg skal på sånn infomøte i morgen, de arrangerer infomøter tidlig i graviditeten, så det blir kjekt :) Får også innkalling til første svangerskapskontroll der ca i uke 12:joyful:

Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen, må vel lade opp til seinvakt i morgen med et aktivt barn i barnehagealder:joyful::hungover:
Uff det er slitsomt å gå sånn uggen dagen lang:confused: lurt som du sier å lade opp batteriene så får vu bare komme oss gjennom det!;)det går fort til første tul nå! Det blir så spennende!:)
 
Uff det er slitsomt å gå sånn uggen dagen lang:confused: lurt som du sier å lade opp batteriene så får vu bare komme oss gjennom det!;)det går fort til første tul nå! Det blir så spennende!:)
Ja nesten så jeg har lyst til å kaste opp noen ganger per dag framfor den her konstante kvalmen[emoji85] Skal nok komme meg gjennom dagen, men tror nok det blir en lang dag[emoji28] [emoji28]
 
6+0[emoji173] [emoji173] [emoji7]

Det føles litt uvirkelig å skrive uke 6, dette er en ny milepæl for meg[emoji173] Nå er jeg forbi alle datoer når jeg har mistet før[emoji7] Håper dette betyr at knøttet blir til januar nå[emoji173] [emoji173]

Av symptomer merker jeg:
°Ømme pupper
°Konstant småkvalm, periodevis intens kvalme
°Litt murringer
°Litt forstoppet
°Tisser flere ganger om natten, ca 3—4 ganger
 
6+0[emoji173] [emoji173] [emoji7]

Det føles litt uvirkelig å skrive uke 6, dette er en ny milepæl for meg[emoji173] Nå er jeg forbi alle datoer når jeg har mistet før[emoji7] Håper dette betyr at knøttet blir til januar nå[emoji173] [emoji173]

Av symptomer merker jeg:
°Ømme pupper
°Konstant småkvalm, periodevis intens kvalme
°Litt murringer
°Litt forstoppet
°Tisser flere ganger om natten, ca 3—4 ganger
Gratulerer med 6+0 [emoji7]
 
Det hjelper å ringe sykehuset å klage[emoji28] [emoji23] [emoji23] [emoji85] Fikk brev med time til tul torsdag 8 juni, er 8+3 da[emoji173] [emoji7]
 
Back
Topp