Veien mot en familie på 3

6+0[emoji173] [emoji173] [emoji7]

Det føles litt uvirkelig å skrive uke 6, dette er en ny milepæl for meg[emoji173] Nå er jeg forbi alle datoer når jeg har mistet før[emoji7] Håper dette betyr at knøttet blir til januar nå[emoji173] [emoji173]

Av symptomer merker jeg:
°Ømme pupper
°Konstant småkvalm, periodevis intens kvalme
°Litt murringer
°Litt forstoppet
°Tisser flere ganger om natten, ca 3—4 ganger
Åå så fantastisk godt! Gratulerer med 6+0 :love017 Vi må ta med oss alle de små seirene underveis. Knøttet skal bli helt til Januar, det er bestemt nå:happy:
Og så bra at det hjalp å mase litt på sykehuset. Er ikke lenge til det blir tul nå da!:D
 
Åå så fantastisk godt! Gratulerer med 6+0 :love017 Vi må ta med oss alle de små seirene underveis. Knøttet skal bli helt til Januar, det er bestemt nå:happy:
Og så bra at det hjalp å mase litt på sykehuset. Er ikke lenge til det blir tul nå da!:D
Nå blir det tul 29. Mai og 08. Juni[emoji7] [emoji173] Alle milepæler teller her ja[emoji7]
 
Sååå misunnelig på deg som skal på tul om bare 5 dager! [emoji7]
Og så en ny en uken etter da du!
Luksus! [emoji6]
Ja litt luksus[emoji173] [emoji173] Etter å ha mistet 7 ganger skal det bli godt med ofte ul nå i starten[emoji7]
 
7 ganger.... huff altså [emoji15]
Veien har vært lang, men har troa nå[emoji173] [emoji7] Mistet mellom 4+5—6+0 så er kommet fordi de datoene nå[emoji173]
 
Dette er deres tur! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ jeg kjenner det bare på meg[emoji119] Denne holder helt til januar[emoji123]
Takk fine du[emoji173] [emoji173]
 
Jaa det er godt :joyful: Hvordan er formen der da?
Her går det fint [emoji4]
Hadde min første "sterke" kvalme i dag, måtte faktisk gå å legge meg i senga igjen [emoji23] Men varte bare noen minutter [emoji4]
Og så merker jeg at jeg er litt mer sulten [emoji6]
 
Her går det fint [emoji4]
Hadde min første "sterke" kvalme i dag, måtte faktisk gå å legge meg i senga igjen [emoji23] Men varte bare noen minutter [emoji4]
Og så merker jeg at jeg er litt mer sulten [emoji6]
Fine symptomer det, håper du slipper unna verste kvalmen da :Heartred
 
Hurra for at du har trådd inn i uke 6 lillemy[emoji7][emoji173]️ Og så herlig det blir med to TUL da[emoji7] Ikke mange dagene igjen til første nå [emoji175]
 
Hurra for at du har trådd inn i uke 6 lillemy[emoji7][emoji173]️ Og så herlig det blir med to TUL da[emoji7] Ikke mange dagene igjen til første nå [emoji175]
Ja uke 6 var magisk, det føltes så uvirkelig å komme hit når jeg testa positivt, og nå er det 5 dager til første tul plutselig[emoji7] [emoji173]
 
Back
Topp