Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var til TUL idag. Ble satt tilbake 2 uker til 7+1 så
Nå er jeg i januar2018
Har time hos jordmor 26 mai og til lege blir det mellom 10-22 juni. OUL blir første uken i august
Msn kan det med innvendig ul ja, har lest at man kan se/høre så tidlig som 6 uker, men er jo forberedt på at det ikke går. Men, får i alle fall se en liten svart klump om ikke annet. Xp.Oi, kan man se det så tidlig? Jeg kan ikke så mye om akkurat det, men ble fortalt at få vil lytte etter hjerte før uke 11-12 fordi det er så liten sjanse for å høre noe, og det vil gi mer uro enn nødvendig?
Er ikke hysterisk å ta en sjekk hos legen, tenk hva kroppen din skal gjennom nå som den er gravid?!Jeg har hatt en del vitaminmangler tidligere, så jeg skal til legen neste uke, er da kun 4+6. Kanskje litt hysterisk å dra så tidlig, men lest at vitaminmangel ikke er bra, spesielt de første mnd av svangerskapet. Fint å finne ut av hva jeg evt. mangler og gjøre noe med det før det er for sent![]()

Hva føler du for selv?Enten blir sjekken når jeg er 7 uker på vei eller 15 uker siden legen skal ha en mega lang ferie, så vet ikke hva som er best?
Er ikke hysterisk å ta en sjekk hos legen, tenk hva kroppen din skal gjennom nå som den er gravid?!Synes det hørtes fornuftig ut jeg
Lykke til hos legen
![]()
Msn kan det med innvendig ul ja, har lest at man kan se/høre så tidlig som 6 uker, men er jo forberedt på at det ikke går. Men, får i alle fall se en liten svart klump om ikke annet. Xp.![]()