☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen! Så var det endelig helg igjen :) Hva står på planen denne helgen da?
Vet ikke.

Enten hagen, planting, bed, frukttrær som skal handles og plantes og kompost som skal tømmes og jobbe og kose meg med sånt og den deilige varme lørdagen på opp over 20 grader på kvelden

Eller besøke diverse tanter av mannen sammen med svigermor.
(huske øyedråper, et par av dem har katt.)

Søndag skal det regne litt igjen så da har jeg ikke så mye planer egebrlog. Utover at svigermor i løpet av dagen setter kursen hjemover

Natta til alle som sa natta :) Vært oppslukt av strikketøyet. 29 av 44 cm strikka på bolen. :D
Oj, det hørtes mye ut. Hva er en bol? *litt forvirret*

Hva med å bruke nettleseren på mobilen?
Ganske tungvint bare for å sjekke en replay. Så ender man å prøve å samle dem opp. Så ender det til slutt at man ikke er inne på forumet på en hel del dager. For når det er så lettvint å glemme forumet når du har to andre forums apper som funker som de skal..... blir det tungvint å gå til browser skrive inn url så finne notificen ...så skal man vente til mobilen har lasta ned hele web siden med reklame grafikk og tekst.... innen den tid har jeg fått mellom 4 til 8 andre notifers fra Facebook-siden andre forumer og ungen har dratt ned duken fra bordet... da ender man å droppe Det! Enkelt og greit! ......

Vet bare jeg har enkelte uttrykk når jeg snakker som ikke er helt norske og her har jeg et veldig muntlig språk
Men ikke noe jeg merker meg med, folk skriver så forskjellig

Mer tenker jeg egentlig det kan merkes på enkelte matvaner du har, men du lager så mye spennende mat at det ikke tenkes over at du lager noe som jeg nok kan tenke meg har danske aner

Back
Topp