Jeg ante faktisk ikke at du ikke er helnorskJepp
Du vet jeg prøver desperat å være helnorsk selv om jeg bare er halvt norsk og dere klager bestandig på været så da måtte jeg prøve det jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ante faktisk ikke at du ikke er helnorskJepp
Du vet jeg prøver desperat å være helnorsk selv om jeg bare er halvt norsk og dere klager bestandig på været så da måtte jeg prøve det jeg også![]()
Vet ikke.God morgen! Så var det endelig helg igjenHva står på planen denne helgen da?
10 tråder og over 1500 innlegg. Da er jeg med i trekningaTakk og god natt
Lykke til med vaskinga av pleddet shadow![]()
God morgen[emoji2] ha en fin dag[emoji254]
God morgen[emoji4] snart helg! hva skal dere i dag?
God morgen alle sammen
Oj, det hørtes mye ut. Hva er en bol? *litt forvirret*Natta til alle som sa nattaVært oppslukt av strikketøyet. 29 av 44 cm strikka på bolen.
![]()
Hehe..Jeg ante faktisk ikke at du ikke er helnorsk
Når du nevner det så har jeg vel lest det før. Men glemmer det helt. Og merker det ikke på det du skriverHehe..
Er halvt dansk
Trodde det var avslørt for lenge sidene av måten jeg skriver på enkelte ganger [emoji14]
God dagGod morgen veldig sent morgen men pappa har fri fra jobben og lille gutt bestemte at hele huset skulle få sove til kl halv ni [emoji14]
Takk for detTakk og i like måte![]()
Planer for dagen?God dag Kengu[emoji1]
Fra øspøs i går til stor sol og blå himmel i dag og varme ! Trenger ikke jakke en gang.
Ha en fin dag dere. Jobben kaller. Så helg![]()
Kb levert å nå venter jobb
Senvakt i dag også
Hva med å bruke nettleseren på mobilen?Her appen går meg på nervene....
Vet bare jeg har enkelte uttrykk når jeg snakker som ikke er helt norske og her har jeg et veldig muntlig språkNår du nevner det så har jeg vel lest det før. Men glemmer det helt. Og merker det ikke på det du skriver
Ganske tungvint bare for å sjekke en replay. Så ender man å prøve å samle dem opp. Så ender det til slutt at man ikke er inne på forumet på en hel del dager. For når det er så lettvint å glemme forumet når du har to andre forums apper som funker som de skal..... blir det tungvint å gå til browser skrive inn url så finne notificen ...så skal man vente til mobilen har lasta ned hele web siden med reklame grafikk og tekst.... innen den tid har jeg fått mellom 4 til 8 andre notifers fra Facebook-siden andre forumer og ungen har dratt ned duken fra bordet... da ender man å droppe Det! Enkelt og greit! ......Hva med å bruke nettleseren på mobilen?
Men ikke noe jeg merker meg med, folk skriver så forskjelligVet bare jeg har enkelte uttrykk når jeg snakker som ikke er helt norske og her har jeg et veldig muntlig språk