Tja, han har vært det i flere mnd [emoji14] bruker en time på rommet hver kveld..Er han vrien for tiden?![emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, han har vært det i flere mnd [emoji14] bruker en time på rommet hver kveld..Er han vrien for tiden?![emoji31]
Håper du har time tidlig så du slipper tenke for lenge på dette [emoji173]️Jeg kjenner jeg grugleder meg til sykehuset i morgen... Om de tar en ny spinalpunksjon, og hvilken behandler de tenker å bruke. Om det blir medisiner er operasjon. I kveld svinger det litt.
Har dere alle hatt en fin dag?Jeg har vært hjemme med lille og mannen.
JeppDu sitter nytrent og nydusjet i sofaen nå![emoji1][emoji6]
Jeg har time 12.30, men det går braHåper du har time tidlig så du slipper tenke for lenge på dette [emoji173]️
Vi bruker minst en time hver kveld.. Har gjort det lenge.. Han ble amma i søvn før, og etter det ble slutt med denslags (flere mnd siden) så tar det jo en eeeevighet!
Nå gar han begynt å bevisst dra ut tia og.. Men å spørre etter vann/leker/ny bok osv![]()
Ikke ferdig med å lage pizza og innbakte pølser [emoji85] også har jeg 3 store IKEA poser med klær som skal brettes [emoji54]God trening[emoji13][emoji12]
Ble du ferdig??
Så deilig [emoji1] Jeg gleder meg til jeg kan jobbe igjen.
Hun virker heldig fornøyd og nå ser hun frem mot lørdag og søndag for hun vil ha flere gaver [emoji6]Håper hun har hatt en fantastisk dag![emoji1][emoji173]️
Ikke klag på klesbretting til RonjaR, hun elsker å gjøre det så hun skjønner ikke helt problemetIkke ferdig med å lage pizza og innbakte pølser [emoji85] også har jeg 3 store IKEA poser med klær som skal brettes [emoji54]
Da er jeg over halvveis på bolen og snart ferdig med nok ett nøsteHurra! NÅ går det jommen fremover [emoji7]
God kveld[emoji1]
Helt grei dag, men glad den snart er over[emoji13]
Syns det er deilig å gå i regnet jeg [emoji85]Var faktisk ikke så ille.
Det meste av turen var det bare småregn eller yr.
Var bare en 3-4 km det regnet skikkelig
Hva var det da? Også bilde [emoji6]Fikk ebay pakke i posten i dag, og det var ikke bare så fine som på bildet.
De var finere, og akkurat slik jeg hadde håpet på og helt perfekt, til og med størrelsen var den jeg ønsket
Til og med mannen syns de var fantastiske
Bra det da [emoji4]Jeg har time 12.30, men det går braDe ringte meg tirsdags kveld, og vet det er snakk om å finne en behandling som fungerer. Må levere lille også, så går tiden fort
![]()
Syns også det er fryktelig deilig, men det er bare mye "vanskeligere" å komme seg av gåre.Syns det er deilig å gå i regnet jeg [emoji85]
Kanskje fordi da går jeg helt alene [emoji23]
Ja nettopp derfor hun kan komme, og med såpass mye burde hun sette seg i bilen og komme [emoji23]Ikke klag på klesbretting til RonjaR, hun elsker å gjøre det så hun skjønner ikke helt problemet![]()
Knapper jeg skal ha på drakten jeg strikker til Lille UHva var det da? Også bilde [emoji6]
Ja det er det, tenkte over det her om dagen at hadde det hvert mer enn duskregn når jeg gikk hadde jeg nok ikke hvert ute når det begynte å regne mer, men det var jo så godt [emoji16]Syns også det er fryktelig deilig, men det er bare mye "vanskeligere" å komme seg av gåre.
Hadde mest lyst til å sette på NetFlix og peisen for så å finne frem strikketøyet i dag