☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg kjenner jeg grugleder meg til sykehuset i morgen... Om de tar en ny spinalpunksjon, og hvilken behandler de tenker å bruke. Om det blir medisiner er operasjon. I kveld svinger det litt.

Har dere alle hatt en fin dag? :) Jeg har vært hjemme med lille og mannen.
Håper du har time tidlig så du slipper tenke for lenge på dette [emoji173]️

Fikk ebay pakke i posten i dag, og det var ikke bare så fine som på bildet.
De var finere, og akkurat slik jeg hadde håpet på og helt perfekt, til og med størrelsen var den jeg ønsket :)
Til og med mannen syns de var fantastiske

Håper du har time tidlig så du slipper tenke for lenge på dette [emoji173]️
Jeg har time 12.30, men det går bra :) De ringte meg tirsdags kveld, og vet det er snakk om å finne en behandling som fungerer. Må levere lille også, så går tiden fort :)

Vi bruker minst en time hver kveld.. Har gjort det lenge.. Han ble amma i søvn før, og etter det ble slutt med denslags (flere mnd siden) så tar det jo en eeeevighet!
Nå gar han begynt å bevisst dra ut tia og.. Men å spørre etter vann/leker/ny bok osv :o

Så slitsomt og dem vet jo hvordan dem skal drøye det. Hvor gammel er han?

Syns også det er fryktelig deilig, men det er bare mye "vanskeligere" å komme seg av gåre.
Hadde mest lyst til å sette på NetFlix og peisen for så å finne frem strikketøyet i dag
Ja det er det, tenkte over det her om dagen at hadde det hvert mer enn duskregn når jeg gikk hadde jeg nok ikke hvert ute når det begynte å regne mer, men det var jo så godt [emoji16]

Back
Topp