>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha. Valgets kvalTja, må bli en av delene.. Siden jeg bruker mobilen til begge [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Valgets kvalTja, må bli en av delene.. Siden jeg bruker mobilen til begge [emoji14]
Kjedelige greier. Skulle kunne trylla [emoji14]Så flink[emoji2] jeg må ta her i morra[emoji4]
Ja de er helt sikre på migrene. De sier jeg har arva det fra mamma [emoji14]Det er leit da. Men de er sikre på at det er migrene? Men får håpe legen din fortsetter å sjekke da, så dere kan komme til bunns i det [emoji173] Lykke til!
Enda bedreFlink! Her og. Med god hjelp av mannen![]()
Imponert!Ble inspirert. Så nå er bad og gang shina over. Stua og kjøkken delvis [emoji14]
Kjedelige greier. Skulle kunne trylla [emoji14]
Hmmm. Tror jeg følger den ideen [emoji23]Imponert!Min ambisjon for kvelden er å kanskje spise noe mer, før jeg sovner.
![]()
Ja da er det greit. Skal ikke ha besøk jeg da. Men er litt greit å finne ting [emoji23]Det stemmer! Jeg tror faktisk at jeg hater det!!![emoji85][emoji85][emoji85] men besøk hele helga så greit å få gjort det[emoji6]
Så braJupp gid servise der
Ja da er det greit. Skal ikke ha besøk jeg da. Men er litt greit å finne ting [emoji23]
Helt klartDet er det, og veldig godt da det er gjort[emoji6]
Vi bruker minst en time hver kveld.. Har gjort det lenge.. Han ble amma i søvn før, og etter det ble slutt med denslags (flere mnd siden) så tar det jo en eeeevighet!Det er så slitsomt. Driver dere på lenge før det er natta og mørkt?
Hehe, ja sant [emoji14]Haha. Valgets kval
Det synes jegSå bramå kanskje sjekkes ut!
Enig. Det er jo unødvendig.Samme her å så blir jeg så lei meg når folk oppfører seg sånn
Så deilig [emoji1] Jeg gleder meg til jeg kan jobbe igjen.Så bra[emoji4] det har jeg, hadde en rolig start på morgenen da jeg ikke startet før halv 11[emoji2]
Ja det sa du jo for en stund siden. Men utrolig kjipt om de ikke kan finne en god løsning som fungerer for deg daJa de er helt sikre på migrene. De sier jeg har arva det fra mamma [emoji14]
Ja siden jeg idag skal bake og gjøre div ting samt klesvask noe som jo nesten er en liten økt i seg selv siden det er store mengder klær som skal forflyttes på 4 timer [emoji54]
Gooood dag damer [emoji4]
Vi begynte dagen med pakker og hun fikk karamellvafler etter frokosten av sin far [emoji4]
Nå skal jeg ordne leiligheten igjen og legge opp til kose ettermiddag med snuppa [emoji7] er jo ikke hver dag man blir 5 år
Har budrunde på veske nå. Gøy hihi![]()