Tja, må bli en av delene.. Siden jeg bruker mobilen til begge [emoji14]Slappe av med netflix og oss da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, må bli en av delene.. Siden jeg bruker mobilen til begge [emoji14]Slappe av med netflix og oss da![]()
Ble inspirert. Så nå er bad og gang shina over. Stua og kjøkken delvis [emoji14]
Det er så teit. Jeg hater dramaAlltid noen som lager drama selv om det er de som ikke har gjort jobben sin
Gøy med pakkerDe lysene til kb fra jollyroom + mye fra lekekassen
Tok en brøkdel av boden i dag. Æsj.Ryddet litt mer , minker litt å litt
God kveldGod kveld[emoji2] Alle hatt en fin dag?
Det er alltid moroHentet pakker på posten i dag, moro
Det er leit da. Men de er sikre på at det er migrene? Men får håpe legen din fortsetter å sjekke da, så dere kan komme til bunns i det [emoji173] Lykke til!Jeg kan ikke ta så mye forskjellig heller. Så det begrenses litt da [emoji14]
Så tror ærlig talt ikke det er særlig mer å gjøre for nevrologen. Har fått skrevet ut mye forskjellig av hu. Men så å si alt er varseltrekant på også [emoji85]
Det er detAlltid gøy![]()
Flink du rBle inspirert. Så nå er bad og gang shina over. Stua og kjøkken delvis [emoji14]
Flink! Her og. Med god hjelp av mannenBle inspirert. Så nå er bad og gang shina over. Stua og kjøkken delvis [emoji14]
Jupp juppSå artig da[emoji4]
Blir matt jeg å e kelte av kommentarene som kom.... hjelpes altsåDet er så teit. Jeg hater drama
Jupp gid servise derGøy med pakker
Har lekekassen mye bra? Aldri handla der..
Så flink du erTok en brøkdel av boden i dag. Æsj.
Blir så sliten av sånt.Blir matt jeg å e kelte av kommentarene som kom.... hjelpes altså
Måtte ha tak i panten. Satt på gulvet og rydda [emoji23]Så flink du er
Samme her å så blir jeg så lei meg når folk oppfører seg sånnBlir så sliten av sånt.
God kveldHatt en bra og rolig dag. Hva med deg?
...endelig sover F! Jeg blir snart gal av dette legge-greiene![]()