☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg vil hu skal ta flere undersøkelser. Alt av vitaminer og slikt er helt ok, men noe må det jo være.

Men kroppen er så sliten, hodet er vondt og ørene piper konstant. Jeg vil gjerne de finner utav noe. Men forrige gang var hu kun opptatt av hva hu kunne si for noe til nav. Og ikke noe annet enn det
Det forstår jeg godt. Er stoffskiftet bra også?

Var det slik at du hadde migrene? Jeg håper hun sender deg på flere undersøkelser, slik at dere får sjekket skikkelig. Hvilke undersøkelser er gjort?

Jeg kjenner jeg grugleder meg til sykehuset i morgen... Om de tar en ny spinalpunksjon, og hvilken behandler de tenker å bruke. Om det blir medisiner er operasjon. I kveld svinger det litt.

Har dere alle hatt en fin dag? :) Jeg har vært hjemme med lille og mannen.

Er et enten eller spørsmål.
Dersom jeg trener går jeg ut 18:30-19 tiden og er ute i litt over 2 timer (og kommer til å se ut som en drukner mus etterpå)
Er vel ferdig i dusjen rundt kl 21:30 og da er det nesten senge tid, opp kl 6 i morgen
Æsj såpass ja ! Trening for fingra med oss og strikking også [emoji23]

Det forstår jeg godt. Er stoffskiftet bra også?

Var det slik at du hadde migrene? Jeg håper hun sender deg på flere undersøkelser, slik at dere får sjekket skikkelig. Hvilke undersøkelser er gjort?
Ja sliter med migrene.

Har vært hos nevrolog da :) Men føler ikke store hjelpen fra pillene heller. Men våger ikke slutte på forebyggende for da er det gjerne enda verre [emoji23]

Men vi får se nå da hva hu tenker. Jeg skal ikke gi meg nå. Hu får sjekke ordentlig. Tror stoffskiftet er fint. De har aldri sagt noe på det hvertfall [emoji14] Vet de har sjekka det før også når jeg var så deprimert

Jeg kjenner jeg grugleder meg til sykehuset i morgen... Om de tar en ny spinalpunksjon, og hvilken behandler de tenker å bruke. Om det blir medisiner er operasjon. I kveld svinger det litt.

Har dere alle hatt en fin dag? :) Jeg har vært hjemme med lille og mannen.
Masse lykke til i morgen [emoji8][emoji8]

Ja sliter med migrene.

Har vært hos nevrolog da :) Men føler ikke store hjelpen fra pillene heller. Men våger ikke slutte på forebyggende for da er det gjerne enda verre [emoji23]

Men vi får se nå da hva hu tenker. Jeg skal ikke gi meg nå. Hu får sjekke ordentlig. Tror stoffskiftet er fint. De har aldri sagt noe på det hvertfall [emoji14] Vet de har sjekka det før også når jeg var så deprimert

Kanskje hun skulle henvist deg til nevrolog igjen? Forstår du ikke vil slutte på medisiner! Men tenker kanskje de må tenke i andre baner, eller andre medisiner for deg?

Nei, ikke gi deg [emoji173] Du skal tross alt leve også.. Stoffskiftet sjekkes gjerne ved depresjon ja, det kan føre med seg mye greier, hehe. Håper legen din hører på deg!

Masse lykke til i morgen [emoji8][emoji8]
Guri, Ser jo ut som jeg er full når jeg skriver [emoji85] Hvilken behandling skulle det stå. Og medisiner eller operasjon [emoji23]

Jeg er såppass dårlig igjen at jeg har landet på at jeg håper på en spinalpunksjon. Er en annen lege.

Back
Topp