Kan se humoren i det, hun gledet seg mer til 17. mai var over enn til selve dagen som de fleste andre barn![]()
Kan skjønne det egentlig, kan bli for mye 17.mai også[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se humoren i det, hun gledet seg mer til 17. mai var over enn til selve dagen som de fleste andre barn![]()
Eller andre erfarne her inne.Youtube og garnstudio i det minste da [emoji23]
Mer det at hun gledet seg mes til overnattingen som kom etterpåKan skjønne det egentlig, kan bli for mye 17.mai også[emoji6]
Mer det at hun gledet seg mes til overnattingen som kom etterpå
Etter et år med slanking og trening merker jeg det veldig godt på dager som dette hvor mye bedre form jeg er i.
Er ikke en brøkdel så sliten som jeg pleier å være etter 17. mai i dag, og nå har jeg i tillegg vært ute og trent![]()
Føler meg flink.Så godt![emoji2] og så flink du har vært[emoji2]
Egen førskolegruppe her ogsåSamme som førskolegruppen her da[emoji2]
Føler meg flink.
Ikke helt i mål riktig enda, men nærmer meg
Håper på å komme i mål i løpet av sommeren
Litt mye jaSyns nesten litt synd på frøkna.
Tror det er litt for mye som skjer i livet hennes nå om dagen.
I går var det 17. mai feiring i barnehagen, i dag var det ordentlig 17. mai og i morgen er det overnatting i barnehagen.
Det er bare hyggelige ting, men veldig mang inntrykk på ei litta jente på bare 5 år...
Og så må jeg ut og shoppe ny garderobeDet bør du så absolutt føle deg! Så godt å ha målet så nærme da[emoji2]
Her er det sykkeldag på skolen i morgen, eldste er ikke så veldig begeistret for å måtte sykle til skolen.Litt mye ja
Bhg her har ikke noe spesielt på programmet før festivaluka (sommeravslutning) som er i månedsskiftet. Overnatte skal de i juni
Hun er usikker på om hun vil i bhg i morgen. Siden vi har bestemor op besøk også. Vel, vi får se.
Eldstemann skal i alle fall på skolen men de har et par alternative dager nå så han skal på gårdsbesøk
Godt gjort.Etter et år med slanking og trening merker jeg det veldig godt på dager som dette hvor mye bedre form jeg er i.
Er ikke en brøkdel så sliten som jeg pleier å være etter 17. mai i dag, og nå har jeg i tillegg vært ute og trent![]()
Jeg er ganske sliten, men har vært mye verre tidligere årGodt gjort.
Jeg er derimot sliten og trøtt. Gnagsår på beina og sliten i kroppen. Men vi har gjennomført en flott dag.
Sykkeldag er jeg glad ikke er aktuelt enda her. Knotten min kan teoretisk sett sykle. Reelt sett er det bare mellomste som kanHer er det sykkeldag på skolen i morgen, eldste er ikke så veldig begeistret for å måtte sykle til skolen.
Pleier å ta bussen
Men har er vel også yngre enn min eldste, er første året de har det nåSykkeldag er jeg glad ikke er aktuelt enda her. Knotten min kan teoretisk sett sykle. Reelt sett er det bare mellomste som kan
Jeg husker egentlig ikke hvordan det pleier å være andre år. Jeg tror jeg har vært mer sliten de siste par årene, men det er fordi jeg har vært alene med ungene på skolen siden mannen har hatt ulike oppdrag hele tiden. Dels har jeg dog vært sammen med mine foreldre. I år hadde jeg både mannen og svigermor så vi delte ungene og deres behov mellom oss, veldig greit. Men jeg har også baby, så dagen startet litt vel tidlig. Jeg vil alltid opp og høre salutten klokka sju men jeg trenger ikke våkne klokka seks for å rekke det.Jeg er ganske sliten, men har vært mye verre tidligere år
Og så må jeg ut og shoppe ny garderobe
Gleder meg
Takk for tipsEller andre erfarne her inne.
Jeg er på en FB gruppe som heter Strikkesida, pleier å spørre der, alltid noen som kan svare
https://www.facebook.com/groups/111343218955652/
Hvor mye hadde du gått ned?Så kjekt[emoji2] det var det beste da jeg klarte å gå ned en del. Dyrt, men så morro å kjøpe og passe klær som ikke funka før[emoji2]