☆ Skravletråd Mai ☆

Etter et år med slanking og trening merker jeg det veldig godt på dager som dette hvor mye bedre form jeg er i.
Er ikke en brøkdel så sliten som jeg pleier å være etter 17. mai i dag, og nå har jeg i tillegg vært ute og trent :)

Syns nesten litt synd på frøkna.
Tror det er litt for mye som skjer i livet hennes nå om dagen.
I går var det 17. mai feiring i barnehagen, i dag var det ordentlig 17. mai og i morgen er det overnatting i barnehagen.

Det er bare hyggelige ting, men veldig mang inntrykk på ei litta jente på bare 5 år...
Litt mye ja

Bhg her har ikke noe spesielt på programmet før festivaluka (sommeravslutning) som er i månedsskiftet. Overnatte skal de i juni

Hun er usikker på om hun vil i bhg i morgen. Siden vi har bestemor op besøk også. Vel, vi får se.

Eldstemann skal i alle fall på skolen men de har et par alternative dager nå så han skal på gårdsbesøk

Litt mye ja

Bhg her har ikke noe spesielt på programmet før festivaluka (sommeravslutning) som er i månedsskiftet. Overnatte skal de i juni

Hun er usikker på om hun vil i bhg i morgen. Siden vi har bestemor op besøk også. Vel, vi får se.

Eldstemann skal i alle fall på skolen men de har et par alternative dager nå så han skal på gårdsbesøk
Her er det sykkeldag på skolen i morgen, eldste er ikke så veldig begeistret for å måtte sykle til skolen.
Pleier å ta bussen

Etter et år med slanking og trening merker jeg det veldig godt på dager som dette hvor mye bedre form jeg er i.
Er ikke en brøkdel så sliten som jeg pleier å være etter 17. mai i dag, og nå har jeg i tillegg vært ute og trent :)
Godt gjort.

Jeg er derimot sliten og trøtt. Gnagsår på beina og sliten i kroppen. Men vi har gjennomført en flott dag.

Her er det sykkeldag på skolen i morgen, eldste er ikke så veldig begeistret for å måtte sykle til skolen.
Pleier å ta bussen
Sykkeldag er jeg glad ikke er aktuelt enda her. Knotten min kan teoretisk sett sykle. Reelt sett er det bare mellomste som kan

Jeg er ganske sliten, men har vært mye verre tidligere år
Jeg husker egentlig ikke hvordan det pleier å være andre år. Jeg tror jeg har vært mer sliten de siste par årene, men det er fordi jeg har vært alene med ungene på skolen siden mannen har hatt ulike oppdrag hele tiden. Dels har jeg dog vært sammen med mine foreldre. I år hadde jeg både mannen og svigermor så vi delte ungene og deres behov mellom oss, veldig greit. Men jeg har også baby, så dagen startet litt vel tidlig. Jeg vil alltid opp og høre salutten klokka sju men jeg trenger ikke våkne klokka seks for å rekke det.

Litt vond i kroppen, etter en lang dag på høye hæler og med tung bunad, men alt i alt en strålende fin dag i alle fall.

Men jeg burde. Jeg burde virkelig spandere på meg nye, gode bunadssko. Man bruker dem ikke så mange ganger i året. Mange år bare en gang så å bruke mye penger frister ikke så mye. Men når de brukes, så er det dager hvor man står og går mye mer enn vanlig og da er ikke gnagsår før toget begynner egentlig noe særlig.

Back
Topp