Jobbet på skolenOj! Du er flink da Kengu. Hadde dere gjester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobbet på skolenOj! Du er flink da Kengu. Hadde dere gjester?
Jobber i bhgJeg har kanskje spurt før men hva jobber du med?
Så kjiptGod morgen[emoji2]
Her og øser det ned[emoji85] og jeg har enda ikke fått tak i regnjakke som passer[emoji29] Håper humøret blir bedre utover dagen da[emoji8]
Nei Hehe. Selges nok aldriIkke den Prada vesken håper jeg
Sånt er gøy!Har budrunde på veske nå. Gøy hihi![]()
Ja hihiSånt er gøy!![]()
Så flink du erPuuuh da var hele hovedetg rengjort .
Så kjipt
Det kommer seg
Går den mye over det du ba om gjerne? [emoji1]Ja hihi![]()
Jo takkSå flink du er![]()
ja dobbelt over nå . Begynte veldig lavt daGår den mye over det du ba om gjerne? [emoji1]
Ekstra gøy da. Skjedde her også en gangJo takkvaskehjelp kommer ikke denne uken nemlig . Måtte trå til selv
ja dobbelt over nå . Begynte veldig lavt danærmer seg det jeg gav selv for den . Jeg fikk den på salg selv
Oi såpass. Vi har også sånn bord her. Lekes i grunn lite med. Men de er jo små og . Se Ann. Men lovet meste til søss. Se om hun gidder ta det i bilen over fjellet og heheEkstra gøy da. Skjedde her også en gang
Solgte togbordet til minste med innhold. Ga 2000 kr for det helt nytt. Fikk 1900 kr for det [emoji14] Haha
Skulle vel tatt huset jeg også. Men orker ikke i dag gitt [emoji85]
Ja var veldig populært. Ble veldig imponert over hvor mye de ville ute med. La det ut for 500 kr [emoji14] Skrev nypris også menmen haha. Kjekt for ossOi såpass. Vi har også sånn bord her. Lekes i grunn lite med. Men de er jo små og . Se Ann. Men lovet meste til søss. Se om hun gidder ta det i bilen over fjellet og hehe
De er jeg ikke så glade i.Nei Hehe. Selges nok aldriMichael kors .
Ja hun er så matglad og glupsk så var ikke bedre med is [emoji23]Herlig[emoji2] Så godt med is da[emoji4]
God dagGooood dag damer [emoji4]
Vi begynte dagen med pakker og hun fikk karamellvafler etter frokosten av sin far [emoji4]
Nå skal jeg ordne leiligheten igjen og legge opp til kose ettermiddag med snuppa [emoji7] er jo ikke hver dag man blir 5 år
Her og. Vil bare grine, for har ikke energi...Blæææh where too start. Bomba her
Det er moroHar budrunde på veske nå. Gøy hihi![]()
Åja da skjønner jeg at du hadde mye å gjøre. Var det ålreit?Jobbet på skolenvi som hadde arrangement