☆ Skravletråd Mai ☆

Jo takk;) vaskehjelp kommer ikke denne uken nemlig . Måtte trå til selv ;)

ja dobbelt over nå . Begynte veldig lavt da:) nærmer seg det jeg gav selv for den . Jeg fikk den på salg selv
Ekstra gøy da. Skjedde her også en gang :D

Solgte togbordet til minste med innhold. Ga 2000 kr for det helt nytt. Fikk 1900 kr for det [emoji14] Haha

Skulle vel tatt huset jeg også. Men orker ikke i dag gitt [emoji85]

Ekstra gøy da. Skjedde her også en gang :D

Solgte togbordet til minste med innhold. Ga 2000 kr for det helt nytt. Fikk 1900 kr for det [emoji14] Haha

Skulle vel tatt huset jeg også. Men orker ikke i dag gitt [emoji85]
Oi såpass. Vi har også sånn bord her. Lekes i grunn lite med. Men de er jo små og . Se Ann. Men lovet meste til søss. Se om hun gidder ta det i bilen over fjellet og hehe

Oi såpass. Vi har også sånn bord her. Lekes i grunn lite med. Men de er jo små og . Se Ann. Men lovet meste til søss. Se om hun gidder ta det i bilen over fjellet og hehe
Ja var veldig populært. Ble veldig imponert over hvor mye de ville ute med. La det ut for 500 kr [emoji14] Skrev nypris også menmen haha. Kjekt for oss :)

Gooood dag damer [emoji4]
Vi begynte dagen med pakker og hun fikk karamellvafler etter frokosten av sin far [emoji4]
Nå skal jeg ordne leiligheten igjen og legge opp til kose ettermiddag med snuppa [emoji7] er jo ikke hver dag man blir 5 år
God dag :) Så hyggelig! Og gratulerer med 5 år :)

Back
Topp