Snaaart mamma til 2 <3
Blir kjent med forumet
Om det blir gutt så trenger vi gutteklær og søskenvogn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så flott! [emoji4] Tenk å ha babyen sovende i noe pappaen har laget 100% selv. Stas!! Den kan jo gå i arv også [emoji4]Jeg skal ha vugge, mannen skal lage![]()
Samme problem her også. Nesten alt er gitt bort eller solgtVi har kvittet oss med stortsett alt etter førstemann, så gleder meg til å begynne å kjøpe inn alt mulig til babyen som kommerDenne gangen skal jeg ha babycall med video, bakbundet og reisetrille! Vi reiser ganske mye, og forrige gang hadde en diger Emmaljunga Edge som eneste vogn. Denne gangen skal vi definitivt kjøpe inn en lettere og mindre vogn til reising
![]()
Samme problem her også. Nesten alt er gitt bort eller solgt![]()

Åå så koselig!Jeg skal ha vugge, mannen skal lage![]()
Ønsker meg vugge jeg og hvis vi får plassVurderer og bæresjal men må finne et som er idiotsikkert å få tilJeg vil ha bæresjalEllers er jeg så kort på vei enda at jeg har ikke tenkt på en ting.
![]()
Vurderer og bæresjal men må finne et som er idiotsikkert å få tilhar du sett på noen spesielle?
![]()
Får google litt og se hva som finnesSjøl ass! Neei, men vil ha et sånt 'africa' et!![]()
Åå så koselig!Ønsker meg vugge jeg og hvis vi får plass
![]()
Om det blir gutt trenger vi nye klær, da søsteren ble ganske rosa. Ellers babynest, bæresjal (Om jeg får til å bruke det) eller ergobaby, småting til hjemmet men ellers har vi alt [emoji173]
Så kjekt og koseligEr så heldig som har en håndverkermann, det var han selv som sa han skulle lage, tror det blir veldig fint!![]()