Hva VET du at du bare MÅ ha til babyen?

Så mange fine ting dere skal ha:) Måtte google noen av strikkeoppskriftene, nydelige klær<3

Om det blir gutt trenger vi nye klær, da søsteren ble ganske rosa. Ellers babynest, bæresjal (Om jeg får til å bruke det) eller ergobaby, småting til hjemmet men ellers har vi alt [emoji173]

Vi har kvittet oss med stortsett alt etter førstemann, så gleder meg til å begynne å kjøpe inn alt mulig til babyen som kommer:happy: Denne gangen skal jeg ha babycall med video, bakbundet og reisetrille! Vi reiser ganske mye, og forrige gang hadde en diger Emmaljunga Edge som eneste vogn. Denne gangen skal vi definitivt kjøpe inn en lettere og mindre vogn til reising ;)
Samme problem her også. Nesten alt er gitt bort eller solgt:P

Jeg skal ha Stjernebukse fra Strikkezilla og Cybex Priam vogn [emoji4]

Vippestol med vibrasjon i! :p og hvis det blir jente må vi ha litt nye klær. Ellers har vi egentlig alt vi trenger :p

Samme problem her også. Nesten alt er gitt bort eller solgt:p

Vi visste det kom til å bli lenge til nummer to, og vi har dessuten flyttet en del ganger siden. Orket derfor ikke samle på ting. Selvom jeg angrer en smule på noe av det vi kvittet oss med, så er det litt koselig å surfe rundt på nettet etter nye ting. Er kommet så mye nytt og fint siden eldstemann var liten :angelic:

Om det blir gutt trenger vi nye klær, da søsteren ble ganske rosa. Ellers babynest, bæresjal (Om jeg får til å bruke det) eller ergobaby, småting til hjemmet men ellers har vi alt [emoji173]

Sånn hybrid-sjal skal være enkle :)

Jeg er veldig glad i mitt close caboo, og er deilig å bruke den første tiden. Fungerer bra frem til baby er 7kg ca

Babynest, bæresjal og mamaroo vugge. Vet mange synes vugge er "unødvendig". Men vi forbereder oss på kolikk, og det var den eneste måten vi fikk slappet av iløpet av 8mnd på forrige frøkna

Er så heldig som har en håndverkermann, det var han selv som sa han skulle lage, tror det blir veldig fint! :)
Så kjekt og koselig:) tror ikke jeg kan sette mannen på sånne prosjekter her i gården dessverre:hilarious:

Back
Topp