Hva VET du at du bare MÅ ha til babyen?

Superprodusent

Glad i forumet
Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL ha Marys royale svøb:)

Jeg har allerede en lang strikkeliste (i tillegg til det som er ferdigstrikket og det som er på pinnene) :hilarious:
Så skal jeg sy babynest.

Ellers så må vi ha ny vogn og nytt bilsete.
Sånn bortsett fra det så burde vi klare oss (men sånn blir det jo aldri :p)

Jeg har allerede en lang strikkeliste (i tillegg til det som er ferdigstrikket og det som er på pinnene) :hilarious:
Så skal jeg sy babynest.

Ellers så må vi ha ny vogn og nytt bilsete.
Sånn bortsett fra det så burde vi klare oss (men sånn blir det jo aldri :p)
Hva står på strikkelisten? [emoji7]
Alltid spennende med ny inspirasjon

Faunadrakt (tenkt som hentesett) og snekkerstrikkebukse fra Paelas er først i køen. For det har jeg garn til. Er halvveis på Nøstebarnteppet så jeg tenkte å gjøre ferdig det først.
Tenkte å strikke et "fin"teppe også, men ikke bestemt meg for hva det skal bli enda.
Og så lurte jeg på en Melkers sommerdress fra Pickles. Vi har jo litt annet klima her så de varme heldressene i ull kan bli litt for varme, selv i januar.
Tiriltunge Nyfødtbody er også heeeelt nydelig, men den virker litt komplisert.
Ellers så blir det nok litt rompere og slikt; kjappstrikka drakt (Paelas), little brothers romper (knitting for Olive) står på lista.

Driver å teststrikker litt så jeg får melde fra om at jeg nå også kan ta på meg babystrikk og ikke bare 7-12 år :happy:

Faunadrakt (tenkt som hentesett) og snekkerstrikkebukse fra Paelas er først i køen. For det har jeg garn til. Er halvveis på Nøstebarnteppet så jeg tenkte å gjøre ferdig det først.
Tenkte å strikke et "fin"teppe også, men ikke bestemt meg for hva det skal bli enda.
Og så lurte jeg på en Melkers sommerdress fra Pickles. Vi har jo litt annet klima her så de varme heldressene i ull kan bli litt for varme, selv i januar.
Tiriltunge Nyfødtbody er også heeeelt nydelig, men den virker litt komplisert.
Ellers så blir det nok litt rompere og slikt; kjappstrikka drakt (Paelas), little brothers romper (knitting for Olive) står på lista.

Driver å teststrikker litt så jeg får melde fra om at jeg nå også kan ta på meg babystrikk og ikke bare 7-12 år :happy:
Veldig fin den bodyen! Jeg fyser på Snorkedressen til Pickles :)

Ja, det er deilig og så synes jeg det har veldig fine farger. Alt annet er så gusjent og lilla for tiden..

Nytt babyteppe, vognlenke og nest [emoji4]
Vi har det meste etter storebror, men noen nye ting skal h*n selvfølgelig få! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Stokke trailz og babynest. Kan ikke strikke, men får legge inn litt ønskelister hos de i familien som kan :D:D

Må også ha en del strikkaklær[emoji11] januarbarn betyr ullunge[emoji173]

Har alt utenom nyfødt bilstol[emoji4] det er det vi må ha [emoji4] ellers hvis det blir gutt må vi nok ha litt klær men mye nøytralt etter litla [emoji4] så ikkje mye vi må ha [emoji16]

Vi har kvittet oss med stortsett alt etter førstemann, så gleder meg til å begynne å kjøpe inn alt mulig til babyen som kommer:happy: Denne gangen skal jeg ha babycall med video, babynest og reisetrille! Vi reiser ganske mye, og forrige gang hadde en diger Emmaljunga Edge som eneste vogn. Denne gangen skal vi definitivt kjøpe inn en lettere og mindre vogn til reising ;)

Last edited:
Back
Topp