Superprodusent
Glad i forumet
Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL ha Marys royale svøb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babynest og skal strikke nøstebarnteppet[emoji177]Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL ha Marys royale svøb![]()

Hva står på strikkelisten? [emoji7]Jeg har allerede en lang strikkeliste (i tillegg til det som er ferdigstrikket og det som er på pinnene)
Så skal jeg sy babynest.
Ellers så må vi ha ny vogn og nytt bilsete.
Sånn bortsett fra det så burde vi klare oss (men sånn blir det jo aldri)

Veldig fin den bodyen! Jeg fyser på Snorkedressen til PicklesFaunadrakt (tenkt som hentesett) og snekkerstrikkebukse fra Paelas er først i køen. For det har jeg garn til. Er halvveis på Nøstebarnteppet så jeg tenkte å gjøre ferdig det først.
Tenkte å strikke et "fin"teppe også, men ikke bestemt meg for hva det skal bli enda.
Og så lurte jeg på en Melkers sommerdress fra Pickles. Vi har jo litt annet klima her så de varme heldressene i ull kan bli litt for varme, selv i januar.
Tiriltunge Nyfødtbody er også heeeelt nydelig, men den virker litt komplisert.
Ellers så blir det nok litt rompere og slikt; kjappstrikka drakt (Paelas), little brothers romper (knitting for Olive) står på lista.
Driver å teststrikker litt så jeg får melde fra om at jeg nå også kan ta på meg babystrikk og ikke bare 7-12 år![]()
Veldig fin den bodyen! Jeg fyser på Snorkedressen til Pickles![]()
Bæresjal var en lur ting ja[emoji7]Close caboo bæresjal [emoji813]️[emoji813]️
Denne gangen skal jeg ha babycall med video, babynest og reisetrille! Vi reiser ganske mye, og forrige gang hadde en diger Emmaljunga Edge som eneste vogn. Denne gangen skal vi definitivt kjøpe inn en lettere og mindre vogn til reising