☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg husker egentlig ikke hvordan det pleier å være andre år. Jeg tror jeg har vært mer sliten de siste par årene, men det er fordi jeg har vært alene med ungene på skolen siden mannen har hatt ulike oppdrag hele tiden. Dels har jeg dog vært sammen med mine foreldre. I år hadde jeg både mannen og svigermor så vi delte ungene og deres behov mellom oss, veldig greit. Men jeg har også baby, så dagen startet litt vel tidlig. Jeg vil alltid opp og høre salutten klokka sju men jeg trenger ikke våkne klokka seks for å rekke det.

Litt vond i kroppen, etter en lang dag på høye hæler og med tung bunad, men alt i alt en strålende fin dag i alle fall.

Men jeg burde. Jeg burde virkelig spandere på meg nye, gode bunadssko. Man bruker dem ikke så mange ganger i året. Mange år bare en gang så å bruke mye penger frister ikke så mye. Men når de brukes, så er det dager hvor man står og går mye mer enn vanlig og da er ikke gnagsår før toget begynner egentlig noe særlig.
Var også alene med ungene mens vi var på skolen i dag siden mannen måtte stå i kiosken, men det gikk overraskende bra.
Slipper problemet med bunadssko da siden jeg ikke har bunad..

Tenker jeg legger meg. Er skikkelig trøtt. Må bare minste i sin seng. Hu la seg i senga mi. Hu ble litt sliten og overtrøtt i dag rett og slett. Så ville sove med pappaen sin da. Så sa jeg at jeg bærte hu over i si seng når jeg la meg. Jeg vil ikke sove på sofaen så [emoji87]

Natta :)

Var også alene med ungene mens vi var på skolen i dag siden mannen måtte stå i kiosken, men det gikk overraskende bra.
Slipper problemet med bunadssko da siden jeg ikke har bunad..
I år har mannen rett og slett ikke hatt noen oppgaver 17. Mai

Jeg har bakt en kake, men det var det hele. Han har hatt vakter fra før frokost til oppvasken var tatt tidligere år, så dette var fint.

Jeg elsker å ta på meg bunaden min
Men jeg nyter å ta den av. Det veier en del.

Tenker jeg legger meg. Er skikkelig trøtt. Må bare minste i sin seng. Hu la seg i senga mi. Hu ble litt sliten og overtrøtt i dag rett og slett. Så ville sove med pappaen sin da. Så sa jeg at jeg bærte hu over i si seng når jeg la meg. Jeg vil ikke sove på sofaen så [emoji87]

Natta.
Burde sove jeg også, men sitter og koser meg litt for mye :P

Du er kjempeflink [emoji123]
Ja. Jeg er helt imponert!

Og trene i kveld. Jeg la unger en time på overtid, og sovnet sammen med yngste. .. Mannen sovnet på sofaen ute og svigermor dubbet på sofaen inne...

I år har mannen rett og slett ikke hatt noen oppgaver 17. Mai

Jeg har bakt en kake, men det var det hele. Han har hatt vakter fra før frokost til oppvasken var tatt tidligere år, så dette var fint.

Jeg elsker å ta på meg bunaden min
Men jeg nyter å ta den av. Det veier en del.
Har veldig lyst på en, men vet liksom ikke hvilken det skulle ha vært

Ja. Jeg er helt imponert!

Og trene i kveld. Jeg la unger en time på overtid, og sovnet sammen med yngste. .. Mannen sovnet på sofaen ute og svigermor dubbet på sofaen inne...
Syns egentlig det var utrolig deilig.
Lille U stupte i seng kl 18:30 så da gikk jeg ut, og mannen tok de eldste.
Deilig med et par timer alene med sitte eget hode etter en travel dag, og så en lang dusj

God natt og sov godt[emoji294]️

Natta og sov godt

Syns egentlig det var utrolig deilig.
Lille U stupte i seng kl 18:30 så da gikk jeg ut, og mannen tok de eldste.
Deilig med et par timer alene med sitte eget hode etter en travel dag, og så en lang dusj
Her dro ikke gjestene før klokka var passert 20.

Har veldig lyst på en, men vet liksom ikke hvilken det skulle ha vært
Sånnsett er jo jeg heldig, det er bare en som er aktuell og den er til gjengjeld også helt selvsagt aktuell. Jeg fikk den til konfirmasjonen. Lik som den min mor har og alle tantene mine og kusinene mine
Lik som jeg tenker døtrene mine skal få. Ikke en annen som er aktuell for dem heller, mannen har herrebunad fra samme sted som min, her vi er født og nå bor

Back
Topp