Irriterende da for ting har ofte flere sider som er greie å få belystDet er det dessverre ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Irriterende da for ting har ofte flere sider som er greie å få belystDet er det dessverre ja
Det har jeg gjortMen nå kan du sette deg med beina høyt og slappe av da?[emoji4]
Mhm de har det altsåIrriterende da for ting har ofte flere sider som er greie å få belyst
Det har jeg gjort
TakktakkHøres ut som en flott dag[emoji1]
God bedring!
Nydelig dag. Men kortet ned alt litt pga syk L. Så litt på toget, var litt på skolen (hadde dugnad-jobbing) og grillet litt. Flott dag alikevel.Hehe, hurra, hurra[emoji1][emoji1189] hatt en fin dag?
Klompeøompe har så mye fint![]()
Begynte på bolen i går. Ferdig med 1.5 nøste allerede. Finne ett nytt nå.
Ble ferdig med armen også i går. Får vel snart ta kveld også gitt.
Prøver også å tenke hva strikke til ei venninne si lille jente [emoji7] Bare fordi jeg vil hihi. Mulig jeg tar en snøløvgenser i 1 år. Har ellers en klompelompebok jeg skal kikke gjennom [emoji7]
![]()
Begynte på bolen i går. Ferdig med 1.5 nøste allerede. Finne ett nytt nå.
Ble ferdig med armen også i går. Får vel snart ta kveld også gitt.
Prøver også å tenke hva strikke til ei venninne si lille jente [emoji7] Bare fordi jeg vil hihi. Mulig jeg tar en snøløvgenser i 1 år. Har ellers en klompelompebok jeg skal kikke gjennom [emoji7]
Veldig. Men føler de ser så kompliserte ut mye av det [emoji85]Klompeøompe har så mye fint
Håper det [emoji23][emoji7] Vil ha genseren min *egostrikk* [emoji56]Snart ferdig da, fortsetter du slik[emoji6]
Det syntes jeg også, men etter jeg har lest oppskriftene ordentlig et par ganger så er det faktisk ikke så illeVeldig. Men føler de ser så kompliserte ut mye av det [emoji85]
Håper det [emoji23][emoji7] Vil ha genseren min *egostrikk* [emoji56]
Gjerne ikke. I verste fall finnes youtube og garnstudio [emoji39] Og du [emoji14]Det syntes jeg også, men etter jeg har lest oppskriftene ordentlig et par ganger så er det faktisk ikke så ille
Mulig det er det jaVeldig. Men føler de ser så kompliserte ut mye av det [emoji85]
Syns nesten litt synd på frøkna.
Tror det er litt for mye som skjer i livet hennes nå om dagen.
I går var det 17. mai feiring i barnehagen, i dag var det ordentlig 17. mai og i morgen er det overnatting i barnehagen.
Det er bare hyggelige ting, men veldig mang inntrykk på ei litta jente på bare 5 år...
Ikke regn med med meg, jeg er litt for fersk i gamet til å lære så veldig mye bortGjerne ikke. I verste fall finnes youtube og garnstudio [emoji39] Og du [emoji14]
Kan se humoren i det, hun gledet seg mer til 17. mai var over enn til selve dagen som de fleste andre barnKan bli litt mye for hvem som helst det da[emoji28]
Youtube og garnstudio i det minste da [emoji23]Ikke regn med med meg, jeg er litt for fersk i gamet til å lære så veldig mye bort