☆ Skravletråd Mai ☆

Ble du ferdig da?
Her kommer ikke mannen før om litt over en time så er ikke ferdig [emoji6]
Jeg ble ferdig ja. Tom 10 min til gode [emoji14] Og mannen kom 10 min før tiden. Så følte meg veldig flink da [emoji56]

Lite søvn blir det, men mer enn i natt satser jeg på. Utenom i morgen er det jo hverdager da så ungene skal jo opp, så morgen blir det. Og i morgen også :-) Men jeg trenger ikke våkne så tidlig. Det var lillemor som rota i natt. Skal slappe av fra torsdag tenker jeg ;-)

I dag skal jeg bake kake og helst plante ut i et par potter og evt et blomsterbed. Bedet evt over 17. Mai om vi ikke rekker det i dag.
Og litt andre forberedelser.

Bestemme meg for kake nå. Tenkte noe annet enn sjokoladekake som jeg elles alltid leverer... Men vi får se

Hvilken kake går du for?[emoji2] jeg klarer ikke bestemme meg...[emoji849]

Ja hun har bursdag på torsdag [emoji54] lille jenta som hadde hastverk for snart 5 år siden.

Vet ikke helt hvordan vi skal få ordnet det enda. Men det må jo bare gå

Dere fikser det nok fint til slutt[emoji1]
Lille store jenta[emoji173]️

Åh, føler meg så dritt. Tett i nesa, hodepine, for lite søvn, og bare generelt sliiten. Må til byen en tur og handle noen greier de ikke har på butikken her ute, lete i skapet og se om jeg finner noe jeg kan ha på meg i morgen (som er deprimerende nok når jeg enda har mange kilo ekstra etter svangerskapet og neppe har mye som passer og i tillegg er ammevennlig), velge ut et antrekk til ungene og se om jenta mi har noen fine strømpebukser (evt få kjøpt i byen i dag)... Her er rotete og støvete og ukoselig, men jeg har ikke energi eller tiltakslyst til å gjøre noe med det. Har bare lyst til å grave meg ned på sofaen i dag, og skulke hele morgendagen.

Uff da[emoji20] masse god bedring til deg!
Håper dagen i morgen blir fin[emoji173]️

Slår aldri feil: tar tempen på lillemann, og innen 5 min har han bæsja. Ingen feber i alle fall. Bare ikke i modus, hatt to korte powernaps siden kl 7. Spøker for bytur når han er slik...

Bra han ikke har feber[emoji4]

Det blir den. Svigermor begynte på oppvasken da mens jeg gjorde ferdig kaka og sånn. Og nå våkna lillemor så jeg ammer og da var hun visst ferdig å vaske opp så hun vaskee benken og komfyren.

Trengs nok alltid det altså. Så greit nok.

Regner. Så spørs om jeg gidder ordne planter. Ikke i bedet i alle fall men muligens på trappa, vi får se

Alltid deilig med vaskehjelp[emoji1]
Jeg skipper blomster jeg....her bøtter det ned[emoji849]
Setter noen flagg i to tujaer jeg har på trappa[emoji4]

Back
Topp