☆ Skravletråd Mai ☆

Hva er stolpejakt?

Stolpejakten går ut på å finne stolper sentralt plassert i ulike kommuner. Stolpebesøk kan registreres på papir, nettsiden eller via appen vår. Vi tar sikte på å legge til rette for å aktivisere både unge og gamle, uansett funksjonsevne.

Du har vel sett noen av disse rundt omkring?
7f1a62f5dad23fc368c6cc8f5c32920b.jpg

Hehe, nei, aldri sett :p gøy da :) jeg spiller pokemon, får ekstra motovasjon der [emoji39]

Hehe, nei, aldri sett [emoji14] gøy da :) jeg spiller pokemon, får ekstra motovasjon der [emoji39]
Spiller det også men må gå mer i ulendt terreng og da passer stolpejakten bedre, pokemon liker jo ikke skogen [emoji23]

Puste.

Senga er redd opp. Mannen kol hjem og tok den delen. Han vasker opp. Jeg lager handleliste og to do liste for 16. Mai og prater hull i hode på mannen ;-)

Og i det jeg sier "der hører jeg bilen" våknet lillemor. Jeg ammer. Mannen tar mot svigermor

Spiller det også men må gå mer i ulendt terreng og da passer stolpejakten bedre, pokemon liker jo ikke skogen [emoji23]

Stemmer ja, ser jo deg i den tråden.
Med vogn må jeg holde meg på veien uansett, men skulle virkelig ønske spillet ble oppdatert med jevnere spredning av pokemon også utenfor byer, ja.

Men har aldri sett sånne stolper, eller hørt om det de. Kanskje ikke kommet opp hit. :p

Stolpene er flere steder i landet, men ikke på mine trakter.

Jeg gikk tur i skogen med lillemor i meitai på lørdag, men lite pokemon der ja

Puste.

Senga er redd opp. Mannen kol hjem og tok den delen. Han vasker opp. Jeg lager handleliste og to do liste for 16. Mai og prater hull i hode på mannen ;-)
Godt dere ble ferdige til slutt ha en god natt [emoji4]

Stemmer ja, ser jo deg i den tråden.
Med vogn må jeg holde meg på veien uansett, men skulle virkelig ønske spillet ble oppdatert med jevnere spredning av pokemon også utenfor byer, ja.

Men har aldri sett sånne stolper, eller hørt om det de. Kanskje ikke kommet opp hit. :p
Det skjønner jeg godt, du får få flere i bygda til å spille [emoji6]
Men jeg syns også her at de samme gamle kommer hele tiden, men vi har et nest da som jo bytter på ofte.
Var greit å reise til Egypt med helt andre vanlige pokemon [emoji16]

Tja er vel mest i litt større steder, føler vi ikke bor i en by men til sammenligning av der du bor er det jo mye større med sine 3 barneskoler for eksempel [emoji6]

Stolpene er flere steder i landet, men ikke på mine trakter.

Jeg gikk tur i skogen med lillemor i meitai på lørdag, men lite pokemon der ja
Syns de var fine til å finne flere stier her, og det trengs jo for innflyttere [emoji4]
Så kjedelig ikke hver kommune passer på å ha det

Syns de var fine til å finne flere stier her, og det trengs jo for innflyttere [emoji4]
Så kjedelig ikke hver kommune passer på å ha det

Jeg gikk merket stikk-ut tur da, så greit for innflytter å finne stien likevel

Han liker å opptre for familien. Og svigermor har han bare spilt for i jula, mine foreldre får av og til en liten konsert ;-)

Og ja. Sliten og frustrert så kom der noen stygge gloser når jeg var utsultet og jentungen viste seg å like tomatsuppe men ville hjelpe meg å mate henne. Å sloss om en skje med tomatsuppe så den treffer oss alle er virkelig ikke det jeg setter pris på. Ikke da hun "hjalp" meg med oppvaskmaskinen heller, hvor det var et plastglass som hadde snudd seg og var fullt av skittent vann. Som hun veltet over fatene som sto i skuffen under.

For all del, hun er lita, så ikke sint på henne. Bare oppgitt og slitten.

Kjenner meg sååå igjen[emoji4]
Sånn er det vel for oss alle..
Sender en klem og håper dagen idag blir bedre[emoji173]️

Vi snakker vel om at opprinnelig antatt 22 blir 23+ tenker jeg. Opp mot 2330
Og kommer ikke mannen hjem må jeg være våken og ta mot. Bør jeg vel uansett. Men det er hverdag i morgen.

Kos deg med svigermor på besøk[emoji2] kjekt med litt hjelp!

Kos deg med svigermor på besøk[emoji2] kjekt med litt hjelp!
Kjekt med besøk. Kjekt med hjelp. (og kjekt når hun drar likevel) litt litt søvn

I seng 0.30 eller noe sånn
Rotenatt med lillemor og våken siden 5.13

Juhu

Alltid lite søvn når svigermor er her. Alltid sent i seng
Men det går for ei uke.

Kjenner meg sååå igjen[emoji4]
Sånn er det vel for oss alle..
Sender en klem og håper dagen idag blir bedre[emoji173]️
Satser på det.

Jeg har siktet på å ikke ha så mye igjen til i dag, litt senkede skuldre.

Huset er ikke perfekt, men det blir det ikke heller og det er greit. Nemlig.

Jeg skal bake kake til skolen, handle det som mangler av mat. Fikse det som mangler av stryking (flagg og sløyfer) og pusse sko. Og helst få noen planter i jord og potter ute.

Men jeg har ikke som mål å shine kjøkkenet, en drøy time eller to, rydde resten av stua. Tørke støv og mappe gulv, en time
Vaske badet, en halvtime
Brette klærene, ehh, sikkert minst en time...

Jeg skal nok rydde og vaske etter meg når jeg har bakt. Jeg skal rydde av spisebordet for jeg skal lage langbord, og muligens gjerne rydder jeg sjekken også fordi det ser hyggeligere ut. Men jeg skal ikke stresse livet av meg. Nemlig :-)

Snart fri en dag igjen. Jobb i dag. 17.mai i morgen. Strengt talt ikke noe fri det heller. Tidlig opp og stelle alle sammen. Gå i ett tog som tar 1 times tid for den under 2 km lange turen.

I går var det 20 grader og sol. I morgen meldt regn. Selvsagt. Hvorfor ikke ? Drittvær altså... Blir seriøst regntøy på barna om det blir det været det er meldt.. Meg også gitt. Gidder ikke ble gjennomvåt og syk bare for å gå i tog.

Back
Topp