Yes yes der var detGode tilbakemeldinger?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes yes der var detGode tilbakemeldinger?[emoji2]
Prøver på detDu må passe på deg selv også Kengu..
Han liker å opptre for familien. Og svigermor har han bare spilt for i jula, mine foreldre får av og til en liten konsert ;-)Bra dere fikk pratet sammen[emoji4] fort gjort å si ting man angrer på om man er frustrert...
Så flink gutt du har som vil opptre![emoji1] skjønner du er stolt[emoji173]️ det er tøft!
Ja men husker ikke hva det hetVet du hva?
Har ikke skrevet så mye her de siste par dagene, men har (skum)lest det meste.
Håper dere har hatt en bra mandag.![]()
Her har vi hatt strålende vær, lenge med sol nå. Fint når man må på flere trilleturer uansett.![]()
Så har vi vært på en type "løp" som idrettslaget arrangerer i lysløypa, hvor man kan gå eller løpe eller hva man vil. Som et slags sommeralternativ til skirenn. De tar tiden på ungene også, som ekstra moro bare. Litt stolt, var ikke så mange unger da, type 15 stk kanskje, og jenta mi kom løpende på fjerdeplass.Hun som aldri kan gå tur med meg fordi hun bliiiir sååå sliten! (savner ipaden, tenker jeg vi sier)
Sååå moroDet gjorde det virkelig
18 maiHvile litt kanskje?![emoji6]
Småtravelt da jaVært jobb her[emoji4]
Og besøk på kvelden..
Klem til deg [emoji173]Prøver på det
Han liker å opptre for familien. Og svigermor har han bare spilt for i jula, mine foreldre får av og til en liten konsert ;-)Bra dere fikk pratet sammen[emoji4] fort gjort å si ting man angrer på om man er frustrert...
Så flink gutt du har som vil opptre![emoji1] skjønner du er stolt[emoji173]️ det er tøft!
Hihi ja. De er veldig smelt [emoji7][emoji7]Smelt![]()
Håper det ikke er noe alvorligJa men husker ikke hva det het
Kjekt du er enig. Om du vinner. Sender du det til meg? [emoji56][emoji23]Hoho, det har du fortjent[emoji23][emoji23]
Gått greit, men slitenPulsen er helt apekatt, så satt på hjertemedisiner nå for å se om den roer seg. Kardiolog lurer på om det har sammenheng med hodet, men de mistenker og arytmi. Fastlegen ringte sykehuset, og etterlyste ny time da jeg blir dårligere og ikke har hørt noe. Nevrologen min virker surrete, men det har ikke jeg "råd" til helsemessig. Var ikke satt opp noen time, men nevro hadde skrevet i notatene at det var avtalt oppfølging denne uka. Senest neste uke nå da. Ønsket ikke å dra på akutten å vente mange timer, skal heller ringe om jeg brekker meg/kaster opp igjen, da vil de ha kontroll. Øyelegen reagerte også på at jeg ikke har fått time, fordi han ser at det er også tegn til skade på øyene som foreløpig er bra, og de vil holde den bra da det ikke kan reverseres. Bare kaos... Jeg er sliten, lei og litt skuffa over alt surret. Venter på oppkast, ellers så gir jeg litt f.... Puh, godt å få ut
![]()
Joa, men først glemmer jeg å bake kake og vaske en kjole.Det er så fort gjort kjære deg. Det er kjipt, men menneskelig [emoji173] Klem
2 av dem gjør detUgh....håper de sover søtt nå[emoji4]
Og midt oppi det hele klarer jeg å glemme utviklingssamtalen jeg skulle ha vært på med eldste![]()