Gleder meg til den perioden kommer her [emoji14]Er slik her i perioder også[emoji85] heldigvis inne i en periode der hu kan sove til 7[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til den perioden kommer her [emoji14]Er slik her i perioder også[emoji85] heldigvis inne i en periode der hu kan sove til 7[emoji28]
Jeg har kjent det hver gang
Hoho, det er jo langt på daaaag jo [emoji14]Det er så kjipt[emoji20] her dukket førstemann opp kl 0645....altfor tidlig![emoji33]
Gleder meg til den perioden kommer her [emoji14]
Hoho, det er jo langt på daaaag jo [emoji14]![]()
Ikke jeg heller.. Jeg blir så ør i hodet av å konsentrere meg så veldig. Enkelte er jo lettere enn andre da. Men mange sliter jeg veldig med. Jeg snakker ganske nynorsk. Men foretrekker å skrive bokmålLett å gjøre seg forstått på syns jeg
Ikke helt.. Kroppen må jo funke. Og kroppen min liker ikke å være gravid [emoji85]Hehe[emoji12] ikke klar for en positiv en??
Oj. Hvordan var det?Så bra
Her har vi hatt ryddehelg i barndomsheimen..
Der da?
Woah. Ja. Vi har litt luksus med henne faktisk [emoji14] Helt til puppen forsvinner vil jeg tro..Haha!
Wow, 8.30??!! For en luksus! Her sov han til 06.30..og det var vel kun fordi han er litt småsyk![]()
Jeg overlever nok [emoji23]
Nei. Jeg tok bokmål på skolen. Det er 6 skoler i kommunen og 4 av de er rent nynorsk.Det er det nok. Føler jo jeg kunne lest nynorsk greit, men alt er jo på bokmål. Men hadde du nynorsk på skolen? Interessant da at man velger det bort. Skulle ønske Ivar Aasen bare hadde vunnet den gangen, så hadde vi alle hatt landsmål og ferdig med det. [emoji57]
Oh yeah. [emoji41][emoji56] Tar meg ikke så nært altså [emoji14]Er jo ei tøff berte, du! [emoji41]
Nei. Jeg tok bokmål på skolen. Det er 6 skoler i kommunen og 4 av de er rent nynorsk.Jeg gikk på den hvor det var ett valg. Selv om jeg snakker mer nynorsk, syns jeg nynorsk var vanskeligere å lære. Måtte ha det på ungdomsskolen delvis i ett år tror jeg. Tull og tøys [emoji14] Forstår Hårek helt fint gitt [emoji23]
Mamma hadde bokmål da. Hu er ikke fra her. Pappa hadde nynorsk, men han har dysleksi og hjalp aldri med leksene for å si det slik.Hehe, det sier jo litt om hvor mye bokmål man utsettes for da, når det blir lettere. Hadde nynorsk tre år på u-skolen og ett år med påbygging. Minimalt som har festet seg, føler jeg.
Oh yeah. [emoji41][emoji56] Tar meg ikke så nært altså [emoji14]
Hva kan skje liksom? Skal dere jakte på meg og settr meg i håndjern og brøle ordbetydninger til meg? [emoji23][emoji23]
Mamma hadde bokmål da. Hu er ikke fra her. Pappa hadde nynorsk, men han har dysleksi og hjalp aldri med leksene for å si det slik.
Så for å få hjelp var det nok lettest for mamma at vi barna tok bokmål også![]()
Ta med noe vin og mat også [emoji14]Haha, ja! [emoji23]
Du skal få gjennomgå [emoji12]
Må være herligEtter en uke med alt for mye å gjøre fikk jeg endelig trent i kveld [emoji4]
Nei kan jo bli ganske slitsomt etterhvertVar mange som skrev på dialekt før. Heldigvis ikke så vanlig nå, jeg orker rett og slett ikke lese om det er mer enn et par setninger.![]()