☆ Skravletråd Mai ☆

God dag[emoji2]
Kanskje du burde ta en test om du har mistanker?? [emoji4]
Ja, men jeg tok en test for kanskje 6 uker siden for da begynte jeg å tisse så ille på natta, og gjør jo det enda. Men den var negativ den [emoji14]

Herlig da

Da var vi ferdige med frokosten og hadde satt ungene igang med å rydde rommene sine vi

Og 10.10 ringte nabojenta på. Og 1015 sa vi at det var ryddig nok så vår fikk gå ut. Da var hun passe lei der ute for "VET DU hvor lenge jeg må kjede meg ute???" uttalte hun.

Vel. Av og til faktisk kan ikke vår gå ut. Og jeg tror ikke det var mye mer gøy for henne ;-)

Haha, utålmodig liten sjel[emoji23]
Her er mannen i "snekkerboden", de to minste har forsvunnet ut av syne og eldste er på trampolina[emoji2]

Ja, men jeg tok en test for kanskje 6 uker siden for da begynte jeg å tisse så ille på natta, og gjør jo det enda. Men den var negativ den [emoji14]

For 6 uker siden ja[emoji12] kanskje det var litt tidlig å teste?[emoji6]
Ta ny! Ingen mens? Ingen prevensjon?[emoji4]

Haha, utålmodig liten sjel[emoji23]
Her er mannen i "snekkerboden", de to minste har forsvunnet ut av syne og eldste er på trampolina[emoji2]
Definitivt.

Hun spiser middag på ca fem minutter. Så når vi bruker mye lenger tid.... I går spiste vi lunsj og middag ute., Og jeg aner ikke hvor mange gangeyr vi svarte "hun kommer når vi er ferdige å spise" "hun spiser enda" etc

Ja, jeg tok test for en god stund siden, men den er jo negativ så jeg har slått det fra meg, helt til alt dette ramlet over meg [emoji23] Blir nervøs jeg.
Hadde jeg også blitt. Har du noe prevensjon? Jeg har enda fantomspark. Og mitt barn er 6.5 år altså [emoji14]

Vi er hos svigermor. Fått middag og vet du hva vi skal ha til dessert???

SITRONFROMASJE! [emoji23][emoji23][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

For 6 uker siden ja[emoji12] kanskje det var litt tidlig å teste?[emoji6]
Ta ny! Ingen mens? Ingen prevensjon?[emoji4]
Sambo som egentlig ikke vil ha fler på lenge bare: Jaja, men vi ordner det og [emoji23] Men tror og håper jeg bare er gal. Men må teste igjen ja [emoji28] Ingen mens, men det har jeg ikke hatt siden fødsel [emoji14] Så den kan jeg ikke stole på. Cerazette [emoji85]

Hadde jeg også blitt. Har du noe prevensjon? Jeg har enda fantomspark. Og mitt barn er 6.5 år altså [emoji14]
Jeg må sjekke. Sikker bare rar i huet [emoji23] Ja fantomspark har jeg og hatt lenge, så konkluderte liksom med tarmer. Men når jeg følte jeg fikk noe som ligner kynner ble jeg stressa. Jeg går på Cerazette da [emoji14]

Jeg må sjekke. Sikker bare rar i huet [emoji23] Ja fantomspark har jeg og hatt lenge, så konkluderte liksom med tarmer. Men når jeg følte jeg fikk noe som ligner kynner ble jeg stressa. Jeg går på Cerazette da [emoji14]
Hihi. Du får bare teste evnt be legen om blodprøve. Jeg var så sikker i min sak når jeg helst så sparka fra utsiden. Jeg krevde innvendig ul [emoji23]

Deilig, nå er kb sitt rom og TV rommet ferdig..
Bare bad og vårt soverom igjen nå så er vi ferdig inne for en stund

Back
Topp