Å vi rydder videre....
Familien Rydd[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å vi rydder videre....
Utrolig hvor skitne setene under barnestolene i bilen kan bli
Ja, men jeg tok en test for kanskje 6 uker siden for da begynte jeg å tisse så ille på natta, og gjør jo det enda. Men den var negativ den [emoji14]God dag[emoji2]
Kanskje du burde ta en test om du har mistanker?? [emoji4]
Herlig da
Da var vi ferdige med frokosten og hadde satt ungene igang med å rydde rommene sine vi
Og 10.10 ringte nabojenta på. Og 1015 sa vi at det var ryddig nok så vår fikk gå ut. Da var hun passe lei der ute for "VET DU hvor lenge jeg må kjede meg ute???" uttalte hun.
Vel. Av og til faktisk kan ikke vår gå ut. Og jeg tror ikke det var mye mer gøy for henne ;-)
Planer for dagen?
Nei i alle dager. Jeg og mannen ser ikke sånt frivillig gitt.
Ja, men jeg tok en test for kanskje 6 uker siden for da begynte jeg å tisse så ille på natta, og gjør jo det enda. Men den var negativ den [emoji14]
Definitivt.Haha, utålmodig liten sjel[emoji23]
Her er mannen i "snekkerboden", de to minste har forsvunnet ut av syne og eldste er på trampolina[emoji2]
Hadde jeg også blitt. Har du noe prevensjon? Jeg har enda fantomspark. Og mitt barn er 6.5 år altså [emoji14]Ja, jeg tok test for en god stund siden, men den er jo negativ så jeg har slått det fra meg, helt til alt dette ramlet over meg [emoji23] Blir nervøs jeg.
Det er bra [emoji23] Regna ikke med det hellerDu gikk ikke glipp av noe[emoji23]
Sambo som egentlig ikke vil ha fler på lenge bare: Jaja, men vi ordner det og [emoji23] Men tror og håper jeg bare er gal. Men må teste igjen ja [emoji28] Ingen mens, men det har jeg ikke hatt siden fødsel [emoji14] Så den kan jeg ikke stole på. Cerazette [emoji85]For 6 uker siden ja[emoji12] kanskje det var litt tidlig å teste?[emoji6]
Ta ny! Ingen mens? Ingen prevensjon?[emoji4]
Jeg må sjekke. Sikker bare rar i huet [emoji23] Ja fantomspark har jeg og hatt lenge, så konkluderte liksom med tarmer. Men når jeg følte jeg fikk noe som ligner kynner ble jeg stressa. Jeg går på Cerazette da [emoji14]Hadde jeg også blitt. Har du noe prevensjon? Jeg har enda fantomspark. Og mitt barn er 6.5 år altså [emoji14]
Hihi. Du får bare teste evnt be legen om blodprøve. Jeg var så sikker i min sak når jeg helst så sparka fra utsiden. Jeg krevde innvendig ul [emoji23]Jeg må sjekke. Sikker bare rar i huet [emoji23] Ja fantomspark har jeg og hatt lenge, så konkluderte liksom med tarmer. Men når jeg følte jeg fikk noe som ligner kynner ble jeg stressa. Jeg går på Cerazette da [emoji14]
Bare to rom igjen inne nå så er vi ferdigeSkulle ønske jeg kunne ta en dag for deg, så du bare kunne slappet av Kengu
Jupp nå er vi det å gud så deilig det erFamilien Rydd[emoji12]
RyddeLitt diverse her hjemme og middag på McDonalds[emoji1] du da?
Kos dereVi er hos svigermor. Fått middag og vet du hva vi skal ha til dessert???
SITRONFROMASJE! [emoji23][emoji23][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Jaa, jeg hater å spy selv. Er hun fortsatt bra? 1 måned yngre enn min da![]()