☆ Skravletråd Mai ☆

Utrolig hvor skitne setene under barnestolene i bilen kan bli

Deilig med ekstra søvn[emoji1]
Jeg og mannen fikk sove til kl 10!![emoji33] snille barn som ikke kranglet eller bråket[emoji12]
Herlig da

Da var vi ferdige med frokosten og hadde satt ungene igang med å rydde rommene sine vi

Og 10.10 ringte nabojenta på. Og 1015 sa vi at det var ryddig nok så vår fikk gå ut. Da var hun passe lei der ute for "VET DU hvor lenge jeg må kjede meg ute???" uttalte hun.

Vel. Av og til faktisk kan ikke vår gå ut. Og jeg tror ikke det var mye mer gøy for henne ;-)

God morgen en gang til. Nå har jeg fått min dose "meg-tid". Jeg fikk ligge mens mannen tok lillemor på badet og dusje mens han tok henne opp.

Helt uproblematisk er det ikke, hun er ekstremt mammadalt. Men nå er jeg straks ferdig på badet. Jeg skulle gjerne lakket neglene på tærne men det får bli en annen gang, jeg er sulten

Og vi skal helst spise frokost sånn at lunsj ikke blir så sen, vi får besøk mellom lunsj og middag.

Deilig med litt tid for seg selv på morgenen[emoji2]

Hihi ja [emoji85] Hjelper ikke å høre mannen gikk i dusjen [emoji23][emoji23] Rett nedenfor meg. Jaja. Tenk

KNIP!
[emoji23][emoji23]

Søvn avler søvn [emoji14]

Nei, det hjelper ikke noe veldig[emoji28]

Er nok noe i det[emoji4] sovna igjen på sofaen[emoji6]

God morgen jenter :D Altså. Jeg må dele noe med dere, for jeg blir gal. For en stund siden hadde jeg noe som kjentes som spark i magen. Antok det var tarmen eller liknende. I går, og i natt har jeg hatt noe som minner om kynnere :O Seriøst, er jeg på vei til å bli gal? Aldri hatt halsbrann i mitt liv heller, men siste 3 ukene har jeg det. Har antatt at det har vært medisinene jeg tar, men jeg tar dem ikke den veien. Også slo det meg plutselig. Shit? Tenk om det er noen inni der :O
Tatt test?

God morgen jenter :D Altså. Jeg må dele noe med dere, for jeg blir gal. For en stund siden hadde jeg noe som kjentes som spark i magen. Antok det var tarmen eller liknende. I går, og i natt har jeg hatt noe som minner om kynnere :O Seriøst, er jeg på vei til å bli gal? Aldri hatt halsbrann i mitt liv heller, men siste 3 ukene har jeg det. Har antatt at det har vært medisinene jeg tar, men jeg tar dem ikke den veien. Også slo det meg plutselig. Shit? Tenk om det er noen inni der :O

God dag[emoji2]
Kanskje du burde ta en test om du har mistanker?? [emoji4]

Back
Topp