Utrolig hvor skitne setene under barnestolene i bilen kan bli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig daDeilig med ekstra søvn[emoji1]
Jeg og mannen fikk sove til kl 10!![emoji33] snille barn som ikke kranglet eller bråket[emoji12]
God morgen alle sammen
God morgen en gang til. Nå har jeg fått min dose "meg-tid". Jeg fikk ligge mens mannen tok lillemor på badet og dusje mens han tok henne opp.
Helt uproblematisk er det ikke, hun er ekstremt mammadalt. Men nå er jeg straks ferdig på badet. Jeg skulle gjerne lakket neglene på tærne men det får bli en annen gang, jeg er sulten
Og vi skal helst spise frokost sånn at lunsj ikke blir så sen, vi får besøk mellom lunsj og middag.
God morgen alle sammen![]()
Skal ikke mye til før man er altfor langt bak her [emoji6]
God formiddag damer [emoji4] hva er planene deres idag?
Planer for dagen?God dag Kengu[emoji1]
Hihi ja [emoji85] Hjelper ikke å høre mannen gikk i dusjen [emoji23][emoji23] Rett nedenfor meg. Jaja. Tenk
KNIP!
[emoji23][emoji23]
Søvn avler søvn [emoji14]
Absoluttkidsa sov til kvart på 9!!
Lykke
![]()
Tatt test?God morgen jenterAltså. Jeg må dele noe med dere, for jeg blir gal. For en stund siden hadde jeg noe som kjentes som spark i magen. Antok det var tarmen eller liknende. I går, og i natt har jeg hatt noe som minner om kynnere :O Seriøst, er jeg på vei til å bli gal? Aldri hatt halsbrann i mitt liv heller, men siste 3 ukene har jeg det. Har antatt at det har vært medisinene jeg tar, men jeg tar dem ikke den veien. Også slo det meg plutselig. Shit? Tenk om det er noen inni der :O
Det har jeg. Er morningen jeg sover dårlig egentligSovet godt?![]()
KjempeHaha, artig å se frustrerende jakt[emoji23]
Nei i alle dager. Jeg og mannen ser ikke sånt frivillig gitt.Så du ikke på Grand prix?![emoji23]
Herlig daNei, det hjelper ikke noe veldig[emoji28]
Er nok noe i det[emoji4] sovna igjen på sofaen[emoji6]
Ligger bare i senga enda... [emoji28] Vil sove mer. Men må på do også. Drøyer ut gitt [emoji23][emoji23][emoji25]
Skulle ønske jeg kunne ta en dag for deg, så du bare kunne slappet av KenguÅ vi rydder videre....
Ja ikke santVeldig deilig.
Og mammadalten kar godt av litt pappa-tid ;-)
Grøss. Ja. Gruer meg til å sjekke her [emoji23]Utrolig hvor skitne setene under barnestolene i bilen kan bli
God morgen jenterAltså. Jeg må dele noe med dere, for jeg blir gal. For en stund siden hadde jeg noe som kjentes som spark i magen. Antok det var tarmen eller liknende. I går, og i natt har jeg hatt noe som minner om kynnere :O Seriøst, er jeg på vei til å bli gal? Aldri hatt halsbrann i mitt liv heller, men siste 3 ukene har jeg det. Har antatt at det har vært medisinene jeg tar, men jeg tar dem ikke den veien. Også slo det meg plutselig. Shit? Tenk om det er noen inni der :O
Ja, jeg tok test for en god stund siden, men den er jo negativ så jeg har slått det fra meg, helt til alt dette ramlet over meg [emoji23] Blir nervøs jeg.Tatt test?