Sovet godt?Har visst kommet meg til sengs nå. Ha en fin natt. Sov godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovet godt?Har visst kommet meg til sengs nå. Ha en fin natt. Sov godt![]()
Jeg også [emoji23][emoji23] Sigve er som Sid i istid. Stakkars. Får aldri nøtta (havfruen) [emoji23][emoji23]
Ja det kan jeg si meg enig iSånn ja, litt mer behagelig tidspunkt dette
Er så godt å høre om godt samarbeidGod morgen
"sovemorgen" for meg, så når jeg er ferdig å amme skal mannen overta om hun ikke sovner, det er håp om det.
Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp![]()
Men tror hun sover. Så da sover vi litt mer
God morgenGod morgen[emoji2]
Hæ hæ hæ
Tro jeg blir gal snart...
Jaa, jeg hater å spy selv. Er hun fortsatt bra? 1 måned yngre enn min daDet er helt forferdelig[emoji17] Ho er 16mnd[emoji4]
Gleder meg til å sove. Episoden må jo snart være slutt ja![]()
God morgen Kengu. Hatt en god natt?God morgen alle sammen
Deilig å ha meg-tidGod morgen en gang til. Nå har jeg fått min dose "meg-tid". Jeg fikk ligge mens mannen tok lillemor på badet og dusje mens han tok henne opp.
Helt uproblematisk er det ikke, hun er ekstremt mammadalt. Men nå er jeg straks ferdig på badet. Jeg skulle gjerne lakket neglene på tærne men det får bli en annen gang, jeg er sulten
Og vi skal helst spise frokost sånn at lunsj ikke blir så sen, vi får besøk mellom lunsj og middag.
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Nei det er sant [emoji85] Går fort.Skal ikke mye til før man er altfor langt bak her [emoji6]
God formiddag damer [emoji4] hva er planene deres idag?
Hvor teit er man ikke når man viser rumpa på tv [emoji23] Herremin.
Da var Eurovision ferdig, og jeg sier meg uenig med svært mange i kommentarfeltene rundt omkring. Jeg likte vinnersangen jeg [emoji173] jaja. Natta folkens![]()
God morgen
"sovemorgen" for meg, så når jeg er ferdig å amme skal mannen overta om hun ikke sovner, det er håp om det.
Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp![]()
Men tror hun sover. Så da sover vi litt mer
God morgen[emoji2]
Så deiligLigger bare i senga enda... [emoji28] Vil sove mer. Men må på do også. Drøyer ut gitt [emoji23][emoji23][emoji25]
Eeh. Ja [emoji23][emoji23]Haha, hver sin lyst[emoji23]
Det har hegGod morgen Kengu. Hatt en god natt?
Veldig deilig.Deilig å ha meg-tid![]()