☆ Skravletråd Mai ☆

Sånn ja, litt mer behagelig tidspunkt dette
Ja det kan jeg si meg enig i :)
God morgen

"sovemorgen" for meg, så når jeg er ferdig å amme skal mannen overta om hun ikke sovner, det er håp om det.

Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp :-)

Men tror hun sover. Så da sover vi litt mer
Er så godt å høre om godt samarbeid

God morgen en gang til. Nå har jeg fått min dose "meg-tid". Jeg fikk ligge mens mannen tok lillemor på badet og dusje mens han tok henne opp.

Helt uproblematisk er det ikke, hun er ekstremt mammadalt. Men nå er jeg straks ferdig på badet. Jeg skulle gjerne lakket neglene på tærne men det får bli en annen gang, jeg er sulten

Og vi skal helst spise frokost sånn at lunsj ikke blir så sen, vi får besøk mellom lunsj og middag.
Deilig å ha meg-tid :)

Skal ikke mye til før man er altfor langt bak her [emoji6]
God formiddag damer [emoji4] hva er planene deres idag?
Nei det er sant [emoji85] Går fort.

Planene i dag er å dra til mamma med lille og sambo, der oldeforeldrene til lille er på besøk. Mamma bor bare 15 minutter fra oss, så det er ålreit.

Du da?

God morgen

"sovemorgen" for meg, så når jeg er ferdig å amme skal mannen overta om hun ikke sovner, det er håp om det.

Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp :-)

Men tror hun sover. Så da sover vi litt mer

Deilig med ekstra søvn[emoji1]
Jeg og mannen fikk sove til kl 10!![emoji33] snille barn som ikke kranglet eller bråket[emoji12]

Back
Topp