Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er som regel mye rart og veldig ymse [emoji14] Men pleier alltid å se på allikevel.Ja må følge med asså, selvom jeg må si det er mye som ikke er tipptopp![]()
Ja krise [emoji23]Du også tenker jeg [emoji23][emoji23][emoji39]
Nei. Eller de hundre og ørten reprisene av hele sendingen som bruker å gå.Ja youtube er vel ikke langt unna![]()
Nei det er som regel mye rart og veldig ymse [emoji14] Men pleier alltid å se på allikevel.
[emoji23][emoji23][emoji23]Ja krise [emoji23]
Typisk at det blir sånn[emoji31]
Nei. Eller de hundre og ørten reprisene av hele sendingen som bruker å gå.

Er ikke det typisk da?Her har det vært så stille i hele kveld, men i det øyeblikket jeg legger fra meg maskinen, da blir det liv...
Akkurat det det er..Er ikke det typisk da?
Du må da ikke finne på noe slikt [emoji23]Her har det vært så stille i hele kveld, men i det øyeblikket jeg legger fra meg maskinen, da blir det liv...
MGP???Hvor teit er man ikke når man viser rumpa på tv [emoji23] Herremin.
Kan jeg velDu må da ikke finne på noe slikt [emoji23]
Ja, en kar løp opp på scenen, danset litt og dro ned buksa ved artisten. Folk altså [emoji23]MGP???
Det er jo gøy da. Mangler du mye?Akkurat det det er..
Fikk strikket litt, da![]()
Så utrolig teit.Ja, en kar løp opp på scenen, danset litt og dro ned buksa ved artisten. Folk altså [emoji23]
Gikk glipp av den [emoji23]Hvor teit er man ikke når man viser rumpa på tv [emoji23] Herremin.