Gjør det.Det er jo gøy da. Mangler du mye?
Er akkurat ferdig med mønstret og satt av masker til ermene.
Strikkes ovenfra og ned så er en del igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det.Det er jo gøy da. Mangler du mye?
Ja, men de var heldigvis raske til å røske han med seg. Hun stod på et depot litt uti der. Teit uansett. Og han skulle jo ikke kommet seg dit heller.Så utrolig teit.
Og ikke minst, dårlig vakthold.
Hvordan ligger det an?
Herlig å være ferdig med mønsteret da. Er resten uten mønster nå da?Gjør det.
Er akkurat ferdig med mønstret og satt av masker til ermene.
Strikkes ovenfra og ned så er en del igjen
Okei da [emoji23]Kan jeg vel![]()
Er litt mønster på enden av hvert bein og arm, men ikke så myeHerlig å være ferdig med mønsteret da. Er resten uten mønster nå da?
Oki. Ja er vel litt mindre mengde i der enn øverstEr litt mønster på enden av hvert bein og arm, men ikke så mye
Sove godt! NattaHar visst kommet meg til sengs nå. Ha en fin natt. Sov godt![]()
Takktakk. I like måte når du treffer sengaSove godt! Natta![]()
Takk takk. Må nok få med meg vinneren førstTakktakk. I like måte når du treffer senga![]()
Gleder meg veldig til den er ferdig, kommer til å bli så fin .)Oki. Ja er vel litt mindre mengde i der enn øverstSpennende å følge med her
![]()
Stakar lita [emoji173] Er så vondt å spy også. Hvor gammel?
God morgenGod morgen[emoji2]
God morgen saraGod morgen
"sovemorgen" for meg, så når jeg er ferdig å amme skal mannen overta om hun ikke sovner, det er håp om det.
Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp
Men tror hun sover. Så da sover vi litt mer
God morgen
"sovemorgen" for meg, så når jeg er ferdig å amme skal mannen overta om hun ikke sovner, det er håp om det.
Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp![]()
Men tror hun sover. Så da sover vi litt mer