☆ Skravletråd Mai ☆

Det er jo gøy da. Mangler du mye?
Gjør det.
Er akkurat ferdig med mønstret og satt av masker til ermene.
Strikkes ovenfra og ned så er en del igjen

Da var Eurovision ferdig, og jeg sier meg uenig med svært mange i kommentarfeltene rundt omkring. Jeg likte vinnersangen jeg [emoji173] jaja. Natta folkens :D

God morgen

"sovemorgen" for meg, så når jeg er ferdig å amme skal mannen overta om hun ikke sovner, det er håp om det.

Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp :-)

Men tror hun sover. Så da sover vi litt mer

Sånn ja, litt mer behagelig tidspunkt dette

God morgen

"sovemorgen" for meg, så når jeg er ferdig å amme skal mannen overta om hun ikke sovner, det er håp om det.

Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp :)

God morgen sara

God morgen

Jeg har ikke egentlig tenkt å sove så lenge. Men ligge mens de går på badet og nyte den dusjen jeg ikke tok meg tid til i går (var ute hele dagen) når de går opp :-)

God morgen[emoji4] og kunne ligge å dra seg og slippe morrastellet er også godt da[emoji4]

Back
Topp