>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hver sin smak. Var koselig altså. Men blir litt småsprø til slutt [emoji28]Liker mikke mus klubbhus jeg [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hver sin smak. Var koselig altså. Men blir litt småsprø til slutt [emoji28]Liker mikke mus klubbhus jeg [emoji14]
Jeg også [emoji23][emoji23] Sigve er som Sid i istid. Stakkars. Får aldri nøtta (havfruen) [emoji23][emoji23]Elsker haifinn[emoji1]
Det innbiller jeg meg også... Minner der jeg løp hjem fra skolen for å se mcgyver [emoji14]Tror det er bedre å leve i troen på at det var bra [emoji23]
Ja mulig det er fort gjort om det blir veldig myeHver sin smak. Var koselig altså. Men blir litt småsprø til slutt [emoji28]
Ja. Og hu virkelig elska det der... Kjøpte tom dvder [emoji28]Ja mulig det er fort gjort om det blir veldig mye![]()
Må jo detSkjønner jo det[emoji4] men når ryggen protesterer så lytter man..
Ja det var tider altsåDet innbiller jeg meg også... Minner der jeg løp hjem fra skolen for å se mcgyver [emoji14]
Hva skjer, Kengu?Hæ hæ hæ
Tro jeg blir gal snart...
Haha ja. Nå er alt på opptak helst av det vi vil se [emoji14]Ja det var tider altså![]()
Bare kb som har dårlig hørsel og sier hæ ørten gangerHva skjer, Kengu?
Ser at det fort kan bli litt mer enn ønskelig da jaJa. Og hu virkelig elska det der... Kjøpte tom dvder [emoji28]
Vi har heller ikke det lengre. Det var dumt det [emoji23]Ser at det fort kan bli litt mer enn ønskelig da janå har ikke vi Disney junior en gang, så blir sjelden
![]()
Nesten litt kjedelig å ha tilgang til så mye [emoji23]Haha ja. Nå er alt på opptak helst av det vi vil se [emoji14]
Neinei [emoji14]Nesten litt kjedelig å ha tilgang til så mye [emoji23]
Uff stakkarBare kb som har dårlig hørsel og sier hæ ørten ganger
Ikke greit for han heller stakkars
Du syns vel det da ja [emoji23]Vi har heller ikke det lengre. Det var dumt det [emoji23]
Bare nesten daNeinei [emoji14]
Ja, men brukte 1 time bare på å få nrk til å funke [emoji14]

Du også tenker jeg [emoji23][emoji23][emoji39]Du syns vel det da ja [emoji23]