JippiRekker opp hånda![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JippiRekker opp hånda![emoji1]
Jada, null stressVi er på vei mot 20000[emoji12]
Hadde det bare vært litt bedre tv dekning på hytta da.... hakker som bare det til tider.
Haha joda. Spesialeffektene er jo rågode da.. [emoji23][emoji23]Haha, så vanvittig gøy![]()
Ja skikkelig. Men det hjalp å slå av den ene lampa [emoji23][emoji23][emoji23]Så irriterende[emoji849]
Ja det tror jeg nokHaha joda. Spesialeffektene er jo rågode da.. [emoji23][emoji23]
Hahaha ja [emoji23] Han gikk å fant belte da. Jeg hadde pysjbuksa på allerede. Så den er jo noe baggy... [emoji28]Humor på høyt nivå [emoji23]
Her oghvem er din favoritt?
Jeg veeeet. Men eldste har hatt sin dille med mikkes klubbhus og små einsteins. Tortur det også i lengdenOoh, heldige duuuu!![emoji23]
Jada, null stress![]()
Ja skikkelig. Men det hjalp å slå av den ene lampa [emoji23][emoji23][emoji23]
Våger ikke sette på macgyver liksom... Må jo være råbra der også når han snurrer sammen en tannpirker med en parapol og flyr avgårde med ett helikopter og får kyss av kvinnfolk han til stadig redder.Ja det tror jeg nok![]()
Australia, Norge og Sverige. Og Østerrike tror jeg det var.Vært hos mamma så jeg så ikke starten[emoji31]
Liker jo Norge sin da, og Sverige er litt sexy[emoji7]
Din favoritt?
Jeg veeeet. Men eldste har hatt sin dille med mikkes klubbhus og små einsteins. Tortur det også i lengden
Uff ja. Glad minste likte mer humor ting. Ala sauen shaun, timmy tid, sigve og haifinn. Om ikke sistnevnte er sett bør du. Morsom!Haha, ja man blir småsprø av det også[emoji23]
Liker mikke mus klubbhus jeg [emoji14]Jeg veeeet. Men eldste har hatt sin dille med mikkes klubbhus og små einsteins. Tortur det også i lengden
Uff ja. Glad minste likte mer humor ting. Ala sauen shaun, timmy tid, sigve og haifinn. Om ikke sistnevnte er sett bør du. Morsom!
Ja litt komisk egentlig [emoji23]Haha[emoji23] såpass!! Nå måtte jeg le[emoji23]
Tror det er bedre å leve i troen på at det var bra [emoji23]Våger ikke sette på macgyver liksom... Må jo være råbra der også når han snurrer sammen en tannpirker med en parapol og flyr avgårde med ett helikopter og får kyss av kvinnfolk han til stadig redder.
Hvor finner man haifinn?Elsker haifinn[emoji1]