☆ Skravletråd Mai ☆

Bruker å.finne mye rart vi og hjemme. Men nå er vi på hytta, så svært lite å rydde :D
Det hørtes litt deilig ut.

Men mannen vasker opp på kjøkkenet med Star Wars på nettbrett og jeg bruker en liten evighet på å rydde stua mens jeg tidvis glemmer at det er det jeg egentlig gjør på
Trøtt er jeg også.

Salongen er tatt det et spisestua som gjenstår (og treeeengs) men derfra ser jeg jo ikke tv'n....

Mgp-festen fikk jeg bare med meg quizen til, kom på andreplass. Lille våknet, og ville ikke sove igjen. Når jeg hadde ham på fanget var han helt fjern, så tenkte han måtte sove, men prøvde å amme i en seng og da var han lyyys våken, begynte å leke med beina sine osv, ned i stua igjen, satt som en sekk og så helt sigen ut. Trillet tur, sovnet. Våknet 5 min etter at jeg hadde gått inn på festen igjen. Så vi gikk bare hjem, orket ikke det der. Nå har lille sovnet i senga, venter på at jeg skal prøve å liste meg unna så jeg kan lese for storesøster, som nettopp kom hjem fra svigers. :p

Koser meg jeg :D driver med du da?
Jeg og mannen ser på xfiles fra 95 [emoji14]

Kommer masse gamle kjente skuespillere inn innimellom og det er morsomt å se hvor unge de var ja [emoji39]

Så vi sitter her. - Hei. Hvilkem film var han i da gitt. Var noe kjent med han eller hun [emoji23]

Imdb blir brukt hyppig

Det hørtes litt deilig ut.

Men mannen vasker opp på kjøkkenet med Star Wars på nettbrett og jeg bruker en liten evighet på å rydde stua mens jeg tidvis glemmer at det er det jeg egentlig gjør på
Trøtt er jeg også.

Salongen er tatt det et spisestua som gjenstår (og treeeengs) men derfra ser jeg jo ikke tv'n....
Hørtes jo ut som en grei måte å rydde på da:)

Jeg og mannen ser på xfiles fra 95 [emoji14]

Kommer masse gamle kjente skuespillere inn innimellom og det er morsomt å se hvor unge de var ja [emoji39]

Så vi sitter her. - Hei. Hvilkem film var han i da gitt. Var noe kjent med han eller hun [emoji23]

Imdb blir brukt hyppig
Haha, så vanvittig gøy:D

Sambo har sjeldent problemer med å dra ut til kompisen sin for å spille (skjer ikke så ofte), og kan være litt loka og virke som han ikke bryr seg. Jeg kjenner han jo, så vet han er god. Men i dag overgikk han seg selv. Han ville egentlig ikke dra, fordi jeg er dårlig. Men jeg insisterte og lovte å ringe om jeg må ha hjelp eller han nå komme hjem.

Litt etter han dro (han var sent ute), så sender han meg melding om at dette lå ute på trappa [emoji24] Da har han svingt bortom butikken og satt fra seg det her til meg. Søt da [emoji173]
71634d6820741758b2c1177ef9aa4b81.jpg

Så søt han er[emoji7]

Hadde det bare vært litt bedre tv dekning på hytta da.... hakker som bare det til tider.

Back
Topp